Ik zou graag mijn mediabox xl omruilen voor de next.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @stelt.nl! Altijd goed om even te kijken wat er mogelijk is om enerige te besparen! Ik heb gelijk de Mediabox Next voor je aangevraagd. Maandbedrag blijft hetzelfde en de eenmalige activatiekosten heb ik eraf gehaald. Hou je mail goed in de gaten voor de bevestiging en wanneer de box je kant op komt!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @stelt.nl
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Is er een specifieke reden waarom je de XL wilt omruilen voor een Mediabox Next?
De reden is vooral het energie gebruik en de warmte ontwikkeling, ik heb de box zelfs verplaats naar een andere plek om de warmte beter uit te voeren. Mede in het kader van besparing en milieu zou ziggo moeten besluiten al deze boxen te vervangen.
Dag @stelt.nl
Afhankelijk van het abonnement dat je nu hebt zal een moderator samen met jou de mogelijkheden doornemen.
Hi @stelt.nl! Altijd goed om even te kijken wat er mogelijk is om enerige te besparen! Ik heb gelijk de Mediabox Next voor je aangevraagd. Maandbedrag blijft hetzelfde en de eenmalige activatiekosten heb ik eraf gehaald. Hou je mail goed in de gaten voor de bevestiging en wanneer de box je kant op komt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.