Vraag
Reacties
Oplossing
stelt.nl
Level 1

Mediabox omruilen voor Next

Ik zou graag mijn mediabox xl omruilen voor de next. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @stelt.nl! Altijd goed om even te kijken wat er mogelijk is om enerige te besparen! Ik heb gelijk de Mediabox Next voor je aangevraagd. Maandbedrag blijft hetzelfde en de eenmalige activatiekosten heb ik eraf gehaald. Hou je mail goed in de gaten voor de bevestiging en wanneer de box je kant op komt! 

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @stelt.nl 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

Is er een specifieke reden waarom je de XL wilt omruilen voor een Mediabox Next?

0 Kudos
stelt.nl
Level 1
Topicstarter

De reden is vooral het energie gebruik en de warmte ontwikkeling, ik heb de box zelfs verplaats naar een andere plek om de warmte beter uit te voeren. Mede in het kader van besparing en milieu zou ziggo moeten besluiten al deze boxen te vervangen. 

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @stelt.nl 

Afhankelijk van het abonnement dat je nu hebt zal een moderator samen met jou de mogelijkheden doornemen. 

0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @stelt.nl! Altijd goed om even te kijken wat er mogelijk is om enerige te besparen! Ik heb gelijk de Mediabox Next voor je aangevraagd. Maandbedrag blijft hetzelfde en de eenmalige activatiekosten heb ik eraf gehaald. Hou je mail goed in de gaten voor de bevestiging en wanneer de box je kant op komt! 

0 Kudos