Goedemiddag,
Twee weken geleden zijn wij verhuist van Zuid Holland naar Brabant, na de verhuizing gaf het modem keurig aan dat alles werkte en ook bij Ziggo zelf leek de administratie in orde. Uiteindelijk is een monteur van Ziggo langs gekomen, deze heeft de aansluitingen en het modem vervangen. Hierna hadden we weer internet en televisie via de kabel, echter bleef de mediabox XL op offline staan. De monteur gaf aan dat dat komt omdat Zuid Holland onder een andere kabelleverancier valt van die van Brabant, hiervoor zou iets op de achtergrond moeten worden gewijzigd. Na twee weken staat de mediabox echter nog steeds op offline, herstarten is helpt niet en ook terug gaan naar fabrieksinstellingen is niet mogelijk om de mediabox niet verbonden is. Als foutcode geeft de mediabox CS9097 aan. Na diverse malen contact met Ziggo blijft het probleem maar aanwezig en is opnemen en terugkijken dus bijvoorbeeld niet mogelijk. Wie heeft nog tips voor mij om dit probleem op te lossen? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet, Leendert
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Erik S, dank voor je snelle reactie en mooi dat er een nieuwe mediabox verstuurd wordt. Hopelijk is dat de oplossing, ik hou jullie op de hoogte!
De mediabox heb ik inmiddels ontvangen en alles werkt weer naar behoren. De oude mediabox ook direct weer retour verzonden. Nogmaals bedankt voor alle hulp, ben blij dat alles weer naar behoren werkt naar twee weken.
@L.Rovers graag gedaan en fijn dat het allemaal werkt. Kun je nu zorgeloos internetten, TV kijken en worstenbroodjes eten 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.