1
Vraag
2
Reacties
L.Rovers

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mediabox offline na verhuizing

Goedemiddag,

 

Twee weken geleden zijn wij verhuist van Zuid Holland naar Brabant, na de verhuizing gaf het modem keurig aan dat alles werkte en ook bij Ziggo zelf leek de administratie in orde. Uiteindelijk is een monteur van Ziggo langs gekomen, deze heeft de aansluitingen en het modem vervangen. Hierna hadden we weer internet en televisie via de kabel, echter bleef de mediabox XL op offline staan. De monteur gaf aan dat dat komt omdat Zuid Holland onder een andere kabelleverancier valt van die van Brabant, hiervoor zou iets op de achtergrond moeten worden gewijzigd. Na twee weken staat de mediabox echter nog steeds op offline, herstarten is helpt niet en ook terug gaan naar fabrieksinstellingen is niet mogelijk om de mediabox niet verbonden is. Als foutcode  geeft de mediabox CS9097 aan. Na diverse malen contact met Ziggo blijft het probleem maar aanwezig en is opnemen en terugkijken dus bijvoorbeeld niet mogelijk. Wie heeft nog tips voor mij om dit probleem op te lossen? Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet, Leendert

22 Reacties 22
L.Rovers
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemiddag @Erik S, dank voor je snelle reactie en mooi dat er een nieuwe mediabox verstuurd wordt. Hopelijk is dat de oplossing, ik hou jullie op de hoogte!

L.Rovers
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

De mediabox heb ik inmiddels ontvangen en alles werkt weer naar behoren. De oude mediabox ook direct weer retour verzonden. Nogmaals bedankt voor alle hulp, ben blij dat alles weer naar behoren werkt naar twee weken.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 676Likes

@L.Rovers graag gedaan en fijn dat het allemaal werkt. Kun je nu zorgeloos internetten, TV kijken en worstenbroodjes eten 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic