Goedemiddag,
Twee weken geleden zijn wij verhuist van Zuid Holland naar Brabant, na de verhuizing gaf het modem keurig aan dat alles werkte en ook bij Ziggo zelf leek de administratie in orde. Uiteindelijk is een monteur van Ziggo langs gekomen, deze heeft de aansluitingen en het modem vervangen. Hierna hadden we weer internet en televisie via de kabel, echter bleef de mediabox XL op offline staan. De monteur gaf aan dat dat komt omdat Zuid Holland onder een andere kabelleverancier valt van die van Brabant, hiervoor zou iets op de achtergrond moeten worden gewijzigd. Na twee weken staat de mediabox echter nog steeds op offline, herstarten is helpt niet en ook terug gaan naar fabrieksinstellingen is niet mogelijk om de mediabox niet verbonden is. Als foutcode geeft de mediabox CS9097 aan. Na diverse malen contact met Ziggo blijft het probleem maar aanwezig en is opnemen en terugkijken dus bijvoorbeeld niet mogelijk. Wie heeft nog tips voor mij om dit probleem op te lossen? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet, Leendert