Mediabox is al week offline. Instellingen gecontroleerd, maar staat reeds goed en ook mediabox al aantal keer van stroom gehaald en de coax-kabel eruit. Mediabox blijft offline. Wat kan ik nog doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste, hartelijk dank, ja hij doet het inmiddels weer. Ik heb als laatste poging de stroom er een nacht afgehaald gehad. De volgende dag deed ie het.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?
Hi @maritsanderse Welkom op de Ziggo Community!
Wat irritant dat de mediabox al een week offline is!
Ik zie dat je gelijk te hulp geschoten werd door @Bert Heel goed!
Ik ben stiekem al even in het systeem gedoken om te kijken hoe het er nu voor staat. Ik zie dat de mediabox inmiddels weer online staat. Hoe heb je dit opgelost?
Alles is nog niet zo lang geleden door ziggo monteur vervangen. Ga er vanuit dat dat wel goed zit. Mediabox doet het inmiddels overigens weer na zoveelste poging van stroom gehaald te hebben.
Beste, hartelijk dank, ja hij doet het inmiddels weer. Ik heb als laatste poging de stroom er een nacht afgehaald gehad. De volgende dag deed ie het.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.