Nieuw-Guinea ve
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox nog steeds op wintertijd.

4 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Marcel70
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ook hier staat de Mediabox nog steeds op de wintertijd. 
Ik heb de box ruim 1 minuut uitgezet en daarna weer opgestart. Maar helaas nog steeds op de wintertijd. 
Help, God los ik dit op?

Bekijk in context

Marije Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2244Reacties
  • 292Oplossingen
  • 396Likes

Hey @Nieuw-Guinea ve

Super irritant en verwarrend dat de Mediabox XL nog vast zit in de winter. Ik kan mij voorstellen dat je dit graag zo snel mogelijk aangepast ziet. Daar help ik je graag een handje bij. 
@Marcel70, ik begrijp dat jij het ook ervaart. Als je aansluit bij het onderstaande, help ik jullie beide in 1 klap ;-).

Het probleem hiermee is bekend en valt in de meeste gevallen (gelukkig) ook weer op te lossen. Ik raad je aan om het onderstaande te controleren en uit te proberen. 

1. Controleer in welke stand-by stand de box staat. Zet deze op Hoog (snel opstarten) en laat de box 20 minuten in stand-by staan. 
2. Voer de fabrieksinstellingen uit op de box via Menu > Instellingen. 

Als dit bovenstaande niet heeft geholpen, kan het zijn dat de Mediabox XL vanuit ons netwerk niet de juiste tijd kan ophalen. Het blijkt (na onderzoek) dat dit in veel gevallen te maken heeft met de aansluitingen. Is het met het bovenstaand dus niet opgelost, stuur dan foto's mee van je hoofdaansluiting en hoe de box daarop is aangesloten. Ik help je dan graag verder. 

Bekijk in context

Marcel70
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Probleem is opgelost.

Er was een software update nodig.

Bekijk in context

Rikst Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2083Reacties
  • 172Oplossingen
  • 239Likes

Bedankt voor je update, @Marcel70 en fijn uiteraard dat het opgelost is!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Marcel70
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ook hier staat de Mediabox nog steeds op de wintertijd. 
Ik heb de box ruim 1 minuut uitgezet en daarna weer opgestart. Maar helaas nog steeds op de wintertijd. 
Help, God los ik dit op?

Bekijk in context

Marije Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2244Reacties
  • 292Oplossingen
  • 396Likes

Hey @Nieuw-Guinea ve

Super irritant en verwarrend dat de Mediabox XL nog vast zit in de winter. Ik kan mij voorstellen dat je dit graag zo snel mogelijk aangepast ziet. Daar help ik je graag een handje bij. 
@Marcel70, ik begrijp dat jij het ook ervaart. Als je aansluit bij het onderstaande, help ik jullie beide in 1 klap ;-).

Het probleem hiermee is bekend en valt in de meeste gevallen (gelukkig) ook weer op te lossen. Ik raad je aan om het onderstaande te controleren en uit te proberen. 

1. Controleer in welke stand-by stand de box staat. Zet deze op Hoog (snel opstarten) en laat de box 20 minuten in stand-by staan. 
2. Voer de fabrieksinstellingen uit op de box via Menu > Instellingen. 

Als dit bovenstaande niet heeft geholpen, kan het zijn dat de Mediabox XL vanuit ons netwerk niet de juiste tijd kan ophalen. Het blijkt (na onderzoek) dat dit in veel gevallen te maken heeft met de aansluitingen. Is het met het bovenstaand dus niet opgelost, stuur dan foto's mee van je hoofdaansluiting en hoe de box daarop is aangesloten. Ik help je dan graag verder. 

Bekijk in context

Marcel70
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Probleem is opgelost.

Er was een software update nodig.

Bekijk in context

Rikst Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2083Reacties
  • 172Oplossingen
  • 239Likes

Bedankt voor je update, @Marcel70 en fijn uiteraard dat het opgelost is!

Bekijk in context

Uitgelicht topic