1
Vraag
2
Reacties
Toon
Expert
Expert
  • 146Posts
  • 15Oplossingen
  • 29Likes

Mediabox next schakelt spontaan aan.

Afgelopen nacht van donderdag op vrijdag zijn er werkzaamheden aan het Ziggo netwerk geweest.

Alles werkte weer normaal zowel internet en TV.

In de middag was ik weer thuis wat schetste mijn verbazing de TV en de mediabox staan aan zonder dat iemand anders aan de afstands bediening heeft gezeten. Later werkte alles weer normaal.

Echter vandaag weer precies het zelfde. De mediabox opnieuw opgestart. Spontaan verspringt hij van zender of naar het TV & Replay menu. Soms verschijnt spontaan het zoekscherm met de vraag wat zoek je.

Wie weet raad alvast bedankt voor de moeite.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Toon
Expert topicstarter
Expert
  • 146Posts
  • 15Oplossingen
  • 29Likes

Vervolg op mijn eerdere reactie en de reactie van Bert,

Zoals Bert al aangaf wanneer iemand ander mijn inloggegevens heeft kan inderdaad de mediabox bestuurd worden. Mijn eigen vrouw ligt momenteel in het ziekenhuis en gebrukt daar ook een tablet met Ziggo go. BERT BEDANKT VOOR HET MEEDENKEN.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61238Posts
  • 4154Oplossingen
  • 15504Likes

Heeft iemand je inlog gegevens van je Ziggo Go app / Ziggo Go TV?

Want dan kan alles op afstand bediend worden.

Toon
Expert topicstarter
Expert
  • 146Posts
  • 15Oplossingen
  • 29Likes

@Bert  ik denk dat ik het gevonden heb de mediabox reageert op een Samsung A8 tablet. Tijdens het omschakelen niet met de afstands bediening zag ik de smt850 melding op de TV.

Ik heb op de A8 de Bluetooth uitgeschakeld en tot nu toe geen problemen meer, wat ik mij afvraag reageert de next op Bluetooth bijvoorbeeld via de go app.

Toon
Expert topicstarter
Expert
  • 146Posts
  • 15Oplossingen
  • 29Likes

Vervolg op mijn eerdere reactie en de reactie van Bert,

Zoals Bert al aangaf wanneer iemand ander mijn inloggegevens heeft kan inderdaad de mediabox bestuurd worden. Mijn eigen vrouw ligt momenteel in het ziekenhuis en gebrukt daar ook een tablet met Ziggo go. BERT BEDANKT VOOR HET MEEDENKEN.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic