Vraag
Reacties
Boarder
Level 2

Mediabox next na 2 weken nog steeds niet geactiveerd

Beste Ziggo,

Over het algemeen ben ik altijd zeer tevreden over jullie. Er zijn weinig storingen, ik haal mijn beloofde WiFi snelheid (zelfs rond het centrum van Amsterdam) en de klantenservice is altijd vriendelijk.
Toch wordt mijn geduld nu aardig op de proef gesteld. 2 weken geleden heb ik in de winkel de mediabox next opgehaald, maar hij werkt nog steeds niet naar behoren. Ik kan wel t.v. kijken, maar het on demand gedeelte werkt niet. Regelmatig heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice en werd mij beloofd dat het binnen 24u zal werken. Na een kleine week kwamen ze tot de conclusie dat er meer aan de hand is. Het registratie proces loopt vast en er staat nog steeds dat ik mijn oude mediabox xl gebruik. Ze hebben de melding 'geëscaleerd' zoals dat heet, maar na een kleine week werkte het nog steeds niet. Na weer contact te hebben gehad, moest ik nog even geduld hebben. Dat was afgelopen woensdag. Nu is het maandag en er is nog steeds niks veranderd. Kunnen jullie mij vertellen hoe lang ik nog moet wachten? En zijn er dingen die ik nog kan doen? (misschien de energie instellingen op hoog zetten, zodat er wellicht makkelijker gecommuniceerd kan worden)

Met vriendelijke groet,
Jelle
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
9 Reacties 9
Jan F.
Level 20
Uw medeklanten kunnen helaas niet veel meer doen dan voor u duimen. Echter de moderatoren kunnen vaak wel aan het juist touwtje trekken. Ik heb het moderatieteam een seintje gegeven.

Boarder wrote:
........En zijn er dingen die ik nog kan doen? (misschien de energie instellingen op hoog zetten, zodat er wellicht makkelijker gecommuniceerd kan worden)

U kunt niets toen. De fout zit ergens in het administratieve systeem van Ziggo en komt, helaas, vaker voor.
0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey Boarder . Welkom hier.
Jeetje, jouw geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld zeg. Dit zou echt niet zo lang moeten duren. Ik duik meteen je gegevens in en ga voor je aan de slag. Ik kom zo snel mogelijk terug met een update!
0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey Boarder . Het lijkt er op dat de activatie eindelijk is doorgelopen.
Heb je de Next momenteel aangesloten? :-). Ik hoor graag van je of hij nu inderdaad werkt ^^.
0 Kudos
ryanh
Level 2
Lycke Ziggo
zelfde hier, zou je dit voor mij ook op kunnen lossen, heb de next al vanaf vorige week woensdag in gebruik maar kan nog steeds niet opnemen, ik moet hiervoor mijn account wijzigen wordt er gezegd. Ik ben overgestapt van de CI + Module naar de next compleet.
0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
ryanh wrote:
Lycke Ziggo
zelfde hier, zou je dit voor mij ook op kunnen lossen, heb de next al vanaf vorige week woensdag in gebruik maar kan nog steeds niet opnemen, ik moet hiervoor mijn account wijzigen wordt er gezegd. Ik ben overgestapt van de CI + Module naar de next compleet.

Ik vermoed dat er bij jou wat anders aan de hand is. Waar wordt er gezegd dat je je account moet wijzigen? En welk account?

Ik wil je graag verder helpen, maar je hebt geen gegevens in je profiel opgenomen waarop ik je kan vinden. Als je je postcode en huisnummer toevoegt, kijk ik wat ik voor je kan doen.
0 Kudos
ryanh
Level 2
Lycke Ziggo wrote:

ryanh wrote:
Lycke Ziggo

Ik vermoed dat er bij jou wat anders aan de hand is. Waar wordt er gezegd dat je je account moet wijzigen? En welk account?

Ik wil je graag verder helpen, maar je hebt geen gegevens in je profiel opgenomen waarop ik je kan vinden. Als je je postcode en huisnummer toevoegt, kijk ik wat ik voor je kan doen.

Bedankt voor je reactie Lycke Ziggo
ik heb Internet Complete en TV Complete Next
steeds als ik wil opnemen krijg ik de melding dat ik hiervoor een abonnement moet hebben, dit abonement heb ik al 🙂 heb al hier en daar gelezen dat dit soms lang kan duren en een week vind ik lang dus vandaar mijn bericht. Ik heb mijn profiel aangepast
0 Kudos
Boarder
Level 2
Topicstarter
Super bedankt Lycke Ziggo alles werkt nu!
Fijne dag nog 🙂
0 Kudos
ryanh
Level 2
gefeliciteerd Boarder 🙂
Lycke Ziggo dit is de boodschap die ik nog steeds krijg:
Breid je abonnement uit
Met je huidige abonnement kun je geen opnames maken. Breid het uit om programma's, series en films in de cloud te bewaren.
0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.
ryanh Het is niet handig om op 2 verschillende plekken je probleem neer te leggen.

Helpt het wat ik hier geschreven heb?
0 Kudos