Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Boarder wrote:
........En zijn er dingen die ik nog kan doen? (misschien de energie instellingen op hoog zetten, zodat er wellicht makkelijker gecommuniceerd kan worden)
ryanh wrote:
Lycke Ziggo
zelfde hier, zou je dit voor mij ook op kunnen lossen, heb de next al vanaf vorige week woensdag in gebruik maar kan nog steeds niet opnemen, ik moet hiervoor mijn account wijzigen wordt er gezegd. Ik ben overgestapt van de CI + Module naar de next compleet.
Lycke Ziggo wrote:ryanh wrote:
Lycke Ziggo
zelfde hier, zou je dit voor mij ook op kunnen lossen, heb de next al vanaf vorige week woensdag in gebruik maar kan nog steeds niet opnemen, ik moet hiervoor mijn account wijzigen wordt er gezegd. Ik ben overgestapt van de CI + Module naar de next compleet.
Ik vermoed dat er bij jou wat anders aan de hand is. Waar wordt er gezegd dat je je account moet wijzigen? En welk account?
Ik wil je graag verder helpen, maar je hebt geen gegevens in je profiel opgenomen waarop ik je kan vinden. Als je je postcode en huisnummer toevoegt, kijk ik wat ik voor je kan doen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.