Peters1973
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox next mini scart aansluiting

Wie weet waar ik een din 9 pins mini scart aansluiting naar scart of tulp stekkers kan kopen die op de media box next werkt. Er zijn kabels die niet werken. Een b type is het geloof ik die je moet hebben. Google levert niet veel op en allekabels.nl doet haar naam geen eer aan. Verkopen ze niet. Dus help! 

3 Reacties 3
Steefb
Expert
Expert
  • 8318Reacties
  • 1474Oplossingen
  • 2368Likes

Neem eens contact op met de klantenservice, is het waarschijnlijk nog gratis ook.

anoniemforum
Expert
Expert
  • 4493Reacties
  • 303Oplossingen
  • 669Likes

een moderator kan jou die kosteloos sturen anders zoals @Steefb  ook al aangaf via de klantenservice

wil je de next gebruiken op een tv die geen hdmi heeft? of op een dvd recorder aansluiten in dat tweede geval hou er rekening mee dat zowel scart als hdmi tegelijk niet goed werken

Marije Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2037Reacties
  • 260Oplossingen
  • 355Likes

Hey @Peters1973, welkom hier! 

Waanzinnig vervelend dat het zo'n zoektocht voor je is om aan een Mini Scart te komen! Zoals @Steefb en @anoniemforum al aangeven, is er een hoop materiaal dat vanuit Ziggo toegestuurd kan worden. Ik ben dan ook voor je gaan kijken. Ik kan een 8pins din mini scart opsturen voor je, die past op je Mediabox Next. 

Ik had al even in je profiel gekeken, maar onder de informatie die je daar ingevuld hebt staan kan ik geen actief abonnement vinden. Heb je per ongeluk in je adresgegevens een typfoutje gemaakt? Als je het aanpast en dan hier een gil geeft, kan ik de kabel alsnog voor je opsturen!

Uitgelicht topic