Onze , gisteren ontvangen mediabox Next,maak veellawaai.Is opdehele verdieping te horen.Zelfs dóór het geluid van de tvheen.Wat te doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@kokken54 nou ja! Dat is niet wat je mag verwachten van de Next. Ik zie dat er gisteren een omruiling is aangevraagd in het systeem! Is het inmiddels voor je geregeld of kan ik nog iets doen? 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @kokken54
Goed dat je deze community hebt gevonden. Welkom!
Wat voor lawaai is dat? Hoe dan ook; dit hoort een mediabox natuurlijk niet te doen.
Dit is een klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.
Ik verwacht dat een moderator dat lawaai-apparaat zal vervangen.
@kokken54 nou ja! Dat is niet wat je mag verwachten van de Next. Ik zie dat er gisteren een omruiling is aangevraagd in het systeem! Is het inmiddels voor je geregeld of kan ik nog iets doen? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.