1
Vraag
2
Reacties
HARRYDEKKERS

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox next maakt veel lawaai.

De mediabox next voor mijn tweede tv die op de slaapkamer staat, maakt erg veel geluid, ruis en piep en fluit etc.Het neemt dusdanige vormen aan dat we er niet van kunnen slapen.

Ik lees dat ik niet de enige ben. Wat zou ik hier tegen kunnen doen?

Heb alles al diverse keren opnieuw aan gesloten.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HARRYDEKKERS
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de box een week geleden aangesloten.

Het probleem is verholpen.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Als je 2X een next hebt zou ik ze eerst wisselen , misschien dat je er dan minder last van hebt.

Neem anders contact met de klantenservice op.

 

HARRYDEKKERS
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoi, ik heb met de klantenservice gesproken. Die vertelde dat ik er maar mee moest leren leven en dat hier niets aan te doen is.

HARRYDEKKERS
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Heb echter in diverse reacties gelezen dat het bij vernieuwing van het kastje opgelost zou zijn

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@HARRYDEKKERS  schreef:

Hoi, ik heb met de klantenservice gesproken. Die vertelde dat ik er maar mee moest leren leven en dat hier niets aan te doen is.


 

Zo hoort dat zeker niet, een nauwelijks hoorbaar geluid in werkende toestand is acceptabel, in stand-by hoort hij stil te zijn. Staat de opstarttijd in eco modus?

HARRYDEKKERS
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nee, hij staat in de snelle start modus

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@HARRYDEKKERS,

 

Fijn elkaar even telefonisch te hebben gesproken. Op uitzondering van de regel krijg je van mij een nieuwe Next box toegestuurd ter vervanging van de box die zoveel lawaai maakt.
Graag verneem ik je bevindingen zodra je de nieuwe box hebt aangesloten. Vergeet niet de oude retour te sturen in de daarvoor geleverde retourdoos.

HARRYDEKKERS
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt dat je me gebeld hebt. Zodra de box is ontvangen ga ik hem uitproberen en laat je zo snel mogelijk het resultaat weten.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Jamyla  schreef:

 

 

Op uitzondering van de regel krijg je van mij een nieuwe Next box toegestuurd ter vervanging van de box die zoveel lawaai maakt.

@Jamyla Welke uitzondering ? Een box mag per definitie geen herrie maken toch?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@Steefb Een Next box wordt bij lawaai niet direct vervangen, dan plannen we altijd een monteur in die dit ter plekke onderzoekt en probeert op te lossen en zo nodig een nieuwe installeert. In dit geval omzeilen we dit, en heb ik direct een nieuwe verzonden 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Ik zie dat je inmiddels de nieuwe Next box ontvangen hebt @HARRYDEKKERS. Heb je al een mogelijk gehad om de Next te installeren en uit te proberen?

HARRYDEKKERS
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Neen nog niet, vorige keer had het nogal wat voeten in aarde voordat jullie monteur deze extra box had verbonden met de hoofdbox. Ik heb besloten, om mezelf deze moeite te besparen en komende dinsdag een monteur van jullie te laten komen.

Laat zo snel mogelijk het resultaat horen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Dankjewel voor de terugkoppeling @HARRYDEKKERS! 🙂 Ik zal het topic open laten staan zodat je jouw ervaring hier kunt delen. 

HARRYDEKKERS
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de box een week geleden aangesloten.

Het probleem is verholpen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een hele fijne terugkoppeling @HARRYDEKKERS. Dank daarvoor. We zijn blij dat het probleem met een nieuwe mediabox is verholpen. Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je ons te vinden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic