1
Vraag
2
Reacties
Ar010vld

Stamgast
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox next maakt herrie

Hallo, sinds enkele weken maakt mijn mediabox next onwijs veel herrie. De box heeft dit nooit eerder gedaan. 

De box staat niet in een afgesloten ruimte en is stofvrij. Het lijkt te zijn begonnen nadat de box door een stroomuitval plots afgesloten werd. 

Wat kan ik nog doen? Het stoort nogal tijdens het tv kijken. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 14462Posts
  • 1170Oplossingen
  • 4447Likes

Goedemiddag @Ar010vld en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend vervelend dat je Mediabox Next sinds enkele weken veel herrie maakt! Wat expert @Bert hier al aangeeft klopt, het lijkt er op dat de fan (of de lagers v.d. fan) defect zijn waardoor je deze nu hoort. Ik zorg ervoor dat je binnen 2 a 3 werkdagen kosteloos een nieuwe Mediabox Next ontvangt. De bezorgen verloopt met de pakketdienst van Post NL. Het defect exemplaar stuur je retour in de meegeleverde retourdoos naar onderstaande retouradres.

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

Let op: bewaar het afgiftebewijs goed totdat je bericht ontvangen hebt dat de defecte Mediabox Next retour is gekomen. Tip: maak een foto van het verzendbewijs met je smartphone of camera. De afgiftebewijsjes willen nogal eens vervagen door zonlicht en raak je makkelijk kwijt. 

Laat je binnen dit topic weten hoe de Mediabox Next bevalt?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61326Posts
  • 4171Oplossingen
  • 15550Likes

Heb je hem al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Geen resultaat? Hoe klinkt die herrie?

Ar010vld
topicstarter
Stamgast
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja ik heb hem al meerdere malen van de stroom gehaald, ook voor langere periodes, maar helaas zonder resultaat. 

Het is een zoemend/ratelend geluid. Het lijkt een ventilator of motortje te zijn wat aangaat zodra de mediabox wordt ingeschakeld. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61326Posts
  • 4171Oplossingen
  • 15550Likes

Duidelijk, dat is de fan die het begeven heeft.

Een Ziggo medewerker komt hier vanzelf voorbij om één en ander in gang te zetten.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 14462Posts
  • 1170Oplossingen
  • 4447Likes

Goedemiddag @Ar010vld en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend vervelend dat je Mediabox Next sinds enkele weken veel herrie maakt! Wat expert @Bert hier al aangeeft klopt, het lijkt er op dat de fan (of de lagers v.d. fan) defect zijn waardoor je deze nu hoort. Ik zorg ervoor dat je binnen 2 a 3 werkdagen kosteloos een nieuwe Mediabox Next ontvangt. De bezorgen verloopt met de pakketdienst van Post NL. Het defect exemplaar stuur je retour in de meegeleverde retourdoos naar onderstaande retouradres.

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

Let op: bewaar het afgiftebewijs goed totdat je bericht ontvangen hebt dat de defecte Mediabox Next retour is gekomen. Tip: maak een foto van het verzendbewijs met je smartphone of camera. De afgiftebewijsjes willen nogal eens vervagen door zonlicht en raak je makkelijk kwijt. 

Laat je binnen dit topic weten hoe de Mediabox Next bevalt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic