Goedemiddag @Ar010vld en een warm welkom op de Community,
Wat ontzettend vervelend dat je Mediabox Next sinds enkele weken veel herrie maakt! Wat expert @Bert hier al aangeeft klopt, het lijkt er op dat de fan (of de lagers v.d. fan) defect zijn waardoor je deze nu hoort. Ik zorg ervoor dat je binnen 2 a 3 werkdagen kosteloos een nieuwe Mediabox Next ontvangt. De bezorgen verloopt met de pakketdienst van Post NL. Het defect exemplaar stuur je retour in de meegeleverde retourdoos naar onderstaande retouradres.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800VB Venray
Let op: bewaar het afgiftebewijs goed totdat je bericht ontvangen hebt dat de defecte Mediabox Next retour is gekomen. Tip: maak een foto van het verzendbewijs met je smartphone of camera. De afgiftebewijsjes willen nogal eens vervagen door zonlicht en raak je makkelijk kwijt.
Laat je binnen dit topic weten hoe de Mediabox Next bevalt?