Moet ik mijn Mediabox next in 4K zetten of in automatisch? Mijn verbinding met mijn LG OLED tv en next box is via HDMI. Komt het 4K signaal wel goed door bij alle zenders? Dus: 4K of automatisch?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er zijn letterlijk maar twee UHD kanalen. Automatisch of 4K maakt geen verschil. Alle niet 4K kanalen worden door de Next opgeschaald feitelijk is 1080p de betere setting.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er zijn letterlijk maar twee UHD kanalen. Automatisch of 4K maakt geen verschil. Alle niet 4K kanalen worden door de Next opgeschaald feitelijk is 1080p de betere setting.
Er werd al geantwoord, maar de Next kan je beste gewoon 4K zetten, automatisch doet ie alleen met update's tenzij hij 4K blijft houden, Met automatisch wil het wel eens gebeuren dat kanaal 14 en 205 niet altijd de 4K check doen.
Standaard 4K zo staat mijn TV ook altijd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.