1
Vraag
2
Reacties
Serge Geoffrey

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Mediabox next apps blokkeren i.v.m kinderen

Is het mogelijk op de Mediabox next de apps te blokkeren d.m.v. een kinderslot
Dit was namelijk niet mogelijk op de mediabox XL
Dat vond ik nogal een Misser!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Serge Geoffrey Nee dit helaas niet mogelijk om vanuit de Mediabox Next te realiseren. De meeste apps die content aanbieden waar een leeftijdrestrictie op van toepassing is, biedt vaak zelf al en slot cq. kinderslot aan.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Serge Geoffrey Nee dit helaas niet mogelijk om vanuit de Mediabox Next te realiseren. De meeste apps die content aanbieden waar een leeftijdrestrictie op van toepassing is, biedt vaak zelf al en slot cq. kinderslot aan.
Riddje

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben het wel eens met Serge. De apps staan standaard op de next. Maar kun je de apps uitschakelen eigenlijk?! Wellicht om te overwegen om de profielen op de next, waarmee je zenders kunt blokkeren, waarom niet de optie erin maken om dit ook te doen voor de apps.

Ik vind het een misser, ongeacht of de afzonderlijke apps een ouderlijke toezicht/kinderslot hebben. Waarbij je 'verplicht' een account moet aanmaken om dit 'te activeren'. Indien de next met de standaard apps geïnstalleerd is, behoord de functie tot deblokkeren/instellen bij de next, en niet bij de afzonderlijke apps.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic