Vraag
Reacties
Oplossing
SauS
Level 3

Mediabox next afstandsbediening koppelen aan Medion MD30115

Hallo, ik probeer al bijna één jaar lang de TV te koppelen met de afstandsbediening, maar tot nu toe is deze (toen gloednieuwe) TV nog niet toegevoegd aan jullie database... 

Het gaat zich om Medion MD30115.

Kan deze AUB toegevoegd worden, want ik word gek van 2 afstandsbedieningen te moeten gebuiken puur omdat een stomme code niet aan een db is toegevoegd....

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing
Uitgelicht
Rikst
Community Moderator

Hierbij een update voor jullie. De verwachting is dat het eind februari/begin maart gereed is. Nog even geduld dus. Ik laat het topic open staan.

1 Kudos
26 Reacties 26
eepje37
Level 2

Dat zijn fijn wezen😊

0 Kudos
eepje37
Level 2

Afgelopen week dacht ik, laat ik het nog eens proberen . Na het invoeren van MD30 bij het typenummer en een paar keer de ok toets indrukken werkte het !!!!!!!!! Het heeft even geduurd naar het is dus voor elkaar TOP 🙂

SauS
Level 3
Topicstarter

Helaas werkt dit niet voor mijn buurman. Zit nu hier en precies jou stappen gevolgd maar niks.

Na een paar keer selecteren dat het niet de juiste was, kwam die bij de 3de optie wel op de juiste code.

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@SauS super dat je de buurman helpt met de materie. 

En jammer dat de genoemde tips nog geen effect hebben. Heeft @Dave misschien nog een goede tip?

Dave
Level 20
T.E.A.M.

@Jacob  de enige tip die ik heb is of je kan voorleggen aan de Engineers of ze de Code van de afstandsbediening kunnen toevoegen, mijn advies heeft hem niet geholpen. Dat is wat TS aan me mij doorgaf, ik geef het bij deze ook door. Ik kan hem verder niet helpen, alleen dat ie maar even afwacht tot de codes weer bij zijn gewerkt.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@SauS Ik lees nog eens terug en vraag me af of ik het goed begrijp: Ik zie dat je je reactie enkele minuten later hebt geupdate met 'Na een paar keer selecteren dat het niet de juiste was, kwam die bij de 3de optie wel op de juiste code.' Bedoel je hiermee dat het alsnog is gelukt? 

0 Kudos
SauS
Level 3
Topicstarter

Ja klopt. Ik moest een paar keer aangeven dat die nog niet goed was en bij de 3de optie die kwam werkte die wel eindelijk!