1
Vraag
2
Reacties
kees4

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Mediabox mini via Marktplaats?

Goedemorgen,

Op marktplaats worden er regelmatig mediaboxen aangeboden.

Ik heb thuis het giga pakket van ziggo,en mijn vraag is,als ik de mediabox mini koop op marktplaats,werkt het dan op mijn tv in de slaapkamer,of moet ik echt de mediabox mini huren van Ziggo?

gr Kees

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Een op Marktplaats, of waar dan ook, gekochte Next Mini Mediabox wordt door Ziggo niet geactiveerd en/of gekoppeld aan je account. Dus bespaar je de moeite @kees4. Ook kun je er geen een kopen bij Ziggo. Je zult er een abonnement op moeten afsluiten. Afhankelijk naar wat de mogelijkheden hiervoor zijn. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
wewanl

Level 16
  • 2306Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Ik denk dat Ziggo die Next mini eerst moet activeren op jouw account en dat je zonder die activatie geen beeld hebt. 

kees4
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

thx voor je snelle antwoord

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
kees4
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

ik heb het eigenlijk over de next mini die geen coax kabel gebruikt,het blijft voor mij onduidelijk,misschien beter om maandelijks 4 euro te betalen want kopen kan niet bij Ziggo

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Een op Marktplaats, of waar dan ook, gekochte Next Mini Mediabox wordt door Ziggo niet geactiveerd en/of gekoppeld aan je account. Dus bespaar je de moeite @kees4. Ook kun je er geen een kopen bij Ziggo. Je zult er een abonnement op moeten afsluiten. Afhankelijk naar wat de mogelijkheden hiervoor zijn. 

kees4
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Kijk daar heb ik wat aan,bedankt voor het meedenken

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Graag gedaan hoor 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic