NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen,
Op marktplaats worden er regelmatig mediaboxen aangeboden.
Ik heb thuis het giga pakket van ziggo,en mijn vraag is,als ik de mediabox mini koop op marktplaats,werkt het dan op mijn tv in de slaapkamer,of moet ik echt de mediabox mini huren van Ziggo?
gr Kees
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een op Marktplaats, of waar dan ook, gekochte Next Mini Mediabox wordt door Ziggo niet geactiveerd en/of gekoppeld aan je account. Dus bespaar je de moeite @kees4. Ook kun je er geen een kopen bij Ziggo. Je zult er een abonnement op moeten afsluiten. Afhankelijk naar wat de mogelijkheden hiervoor zijn.
Ik denk dat Ziggo die Next mini eerst moet activeren op jouw account en dat je zonder die activatie geen beeld hebt.
thx voor je snelle antwoord
ik heb het eigenlijk over de next mini die geen coax kabel gebruikt,het blijft voor mij onduidelijk,misschien beter om maandelijks 4 euro te betalen want kopen kan niet bij Ziggo
Een op Marktplaats, of waar dan ook, gekochte Next Mini Mediabox wordt door Ziggo niet geactiveerd en/of gekoppeld aan je account. Dus bespaar je de moeite @kees4. Ook kun je er geen een kopen bij Ziggo. Je zult er een abonnement op moeten afsluiten. Afhankelijk naar wat de mogelijkheden hiervoor zijn.
Kijk daar heb ik wat aan,bedankt voor het meedenken
Graag gedaan hoor 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.