1
Vraag
2
Reacties
Jeroen13

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox maakt veel lawaai

Mijn mediabox maakt veel lawaai, ook op de standby stand. Hij is ongeveer 5 jaar oud. Kan ik een nieuwe stillere krijgen aub? Dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7062Posts
  • 2037Oplossingen
  • 2988Likes

Hi @Jeroen13, welkom hier!

Ik heb een kort maar krachtig antwoord op jouw vraag. Binnen jouw abonnement (Internet Complete en TV Complete zonder bellen) is het zeker mogelijk om jouw huidige kabaalmakende Mediabox XL kosteloos om te ruilen naar een stille Mediabox Next of Next Mini. De prijs en voorwaarden van je abonnement blijven hierbij ongewijzigd. Ik zie dat @Bert al een handige link heeft gedeeld waarin de verschillen tussen de Mediabox Next en Next Mini duidelijk staan uitgelegd. Als je wilt dat ik het pakket voor je aanpas, dan geef je maar een gil. Laat je dan ook weten naar welke mediabox jouw voorkeur uitgaat?

Bekijk in context

7 Reacties 7
wewanl

Level 16
Expert
  • 1622Posts
  • 19Oplossingen
  • 603Likes

Er zijn twee stillere boxen. De Next en Next mini.

Welke heeft jouw voorkeur. 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64724Posts
  • 4520Oplossingen
  • 17360Likes

Welk TV abonnement heb je nu precies?

Is het een eigen Humax die je hebt of is het er één in bruikleen van Ziggo?

Als het een eigen Humax is en je hebt nu als TV abonnement Kabel TV, dan zul je naar een ander abonnement moeten overstappen om een Next of Next mini in bruikleen te kunnen krijgen.

Heb je TV Start of is de Humax in bruikleen, dan kan hij omgewisseld worden.

Klik hier voor de verschillen - Mediabox Next of Mediabox Next Mini? - Ziggo Community

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7062Posts
  • 2037Oplossingen
  • 2988Likes

Hi @Jeroen13, welkom hier!

Ik heb een kort maar krachtig antwoord op jouw vraag. Binnen jouw abonnement (Internet Complete en TV Complete zonder bellen) is het zeker mogelijk om jouw huidige kabaalmakende Mediabox XL kosteloos om te ruilen naar een stille Mediabox Next of Next Mini. De prijs en voorwaarden van je abonnement blijven hierbij ongewijzigd. Ik zie dat @Bert al een handige link heeft gedeeld waarin de verschillen tussen de Mediabox Next en Next Mini duidelijk staan uitgelegd. Als je wilt dat ik het pakket voor je aanpas, dan geef je maar een gil. Laat je dan ook weten naar welke mediabox jouw voorkeur uitgaat?

Jeroen13
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia, Dank voor je antwoord!

Ik wil graag de Mediabox Next. Kan je die naar me opsturen?

Dankjewel.

groet, jeroen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7062Posts
  • 2037Oplossingen
  • 2988Likes

@Jeroen13 Zeker wil ik de Mediabox Next naar jou toesturen! Bij deze heb ik de aanpassing in orde gemaakt. Een bevestiging volgt nog per e-mail en binnen enkele dagen staat Post NL voor de deur met jouw nieuwe mediabox. De kabaalmakende Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat! 🙂

Jeroen13
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Cecilia, top. Er is 1 dingetje, ik ben vanaf morgen 14 dagen in spanje. Ik zag iets staan over dat het modem direct moet worden aangesloten en er dan na 14 dagen de oude niet meer werkt. Gaat het goed als ik pas de boel over 14 dagen aansluit (ik ben de 17e weer terug)?  Of is het beter de levering dan uit te stellen. En gaat het pakket door de brievenbus?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3259Posts
  • 395Oplossingen
  • 1112Likes

@Jeroen13 Volgens de Track & Trace code is alles goed gegaan en het pakket gisteren succesvol afgeleverd. Heel fijn! Bij terugkomst van je trip naar Spanje kun je de installatie uitvoeren. Geniet van je verblijf in Spanje!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic