1
Vraag
2
Reacties
Martin Veldhuis

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox maakt veel lawaai

Goedemiddag,

Mijn Mediabox Xl gaat sinds 4 weken steeds meer herrie produceren. Aan en uit zetten helpt niet. Kan ik een nieuwe krijgen?

Groeten 

Martin.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Martin Veldhuis
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Knap irritant dat de Mediabox XL sinds de laatste 4 weken zoveel lawaai produceert. Hier moet wat aan gedaan worden! Ontzettend goed dat je direct met de tip van @Bert aan de haal bent gegaan, maar helaas mocht dit niet baten. Bij deze heb ik dan ook een vervangende Mediabox XL voor je op de post gedaan. Deze ontvang je kosteloos binnen enkele dagen via Post NL. Zodra de zending is aangemeld ontvang je een Track en Trace per e-mail om de zending te volgen 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Zit er stof in de luchtroosters onder en links op de Mediabox XL?

Zo ja, kun je dit eens voorzichtig weghalen met een stofzuiger?

Zo nee, laat het hier weten.

Martin Veldhuis
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Bert,

 

Ik heb de roosters gestofzuigd, maar ik heb het idee dat het geluid niet van de ventilator komt, maar dieper in de box.

Mvg Martin 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dan kan een Ziggo moderator hier nog eens meekijken wat er te doen staat.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Martin Veldhuis
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Knap irritant dat de Mediabox XL sinds de laatste 4 weken zoveel lawaai produceert. Hier moet wat aan gedaan worden! Ontzettend goed dat je direct met de tip van @Bert aan de haal bent gegaan, maar helaas mocht dit niet baten. Bij deze heb ik dan ook een vervangende Mediabox XL voor je op de post gedaan. Deze ontvang je kosteloos binnen enkele dagen via Post NL. Zodra de zending is aangemeld ontvang je een Track en Trace per e-mail om de zending te volgen 🙂

Martin Veldhuis
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top, ik zie de box dan wel verschijnen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic