1
Vraag
2
Reacties
Tonck

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox maakt opeens veel lawaai

Onze (Horizon?)box maakt de laatste tijd veel lawaai en de laatste dagen is het zo extreem dat ik hem maar uit heb gezet.

Ook na opnieuw opstarten komt hetzelfde probleem telkens terug. Vertrouwen in deze box is inmiddels weg.

Kan allemaal niet de bedoeling zijn. Maar de box heeft duidelijk z’n beste tijd gehad.

Graag zsm oplossing!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2874Posts
  • 345Oplossingen
  • 765Likes

Ah, ik zie het al. @MaxH

De TS heeft vanmorgen contact gehad met de helpdesk en de box laten vervangen voor de Next box 🙂 Die is dus inmiddels onderweg.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59274Posts
  • 3979Oplossingen
  • 14762Likes

Zit er links aan de zijkant en links onder mogelijk stof?

Zo ja, stofzuig dit voorzichtig weg.

Zo nee, dan kan hij omgeruild worden voor een andere Mediabox XL of afhankelijk van je abonnement voor een Next mini of Next.

Tonck
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb inmiddels diverse posts hierover teruggelezen. Dank voor de ‘tip’, maar gaat ‘em helaas niet worden.
Geen idee welk abo ik heb (weet Ziggo wel). Weet in ieder geval dat abokosten inmiddels flink duurder zijn geworden dan het mooie ‘verkoopverhaal’ van een ziggoverkoper die mij destijds in de Mediamarkt, toen ik voor een nieuwe tv kwam, ‘aan de box’ heeft gekregen… Moet zeggen dat ik tegenwoordig veel vaker via streamingdiensten kijk dan ‘gewone tv’. Wellicht tijd om hele abostructuur eens goed tegen het licht te houden en nieuwe

keuzes te maken

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2874Posts
  • 345Oplossingen
  • 765Likes

Goedemiddag @Tonck

Wat bijzonder dat je juist met de Mediabox Next de problemen ervaart dat de box zoveel lawaai maakt. Dit gedrag zijn we wel gewend van de Mediabox XL, maar met de Next komt dit niet vaak voor.

Je kan eens proberen om de Mediabox te resetten naar de fabrieksinstellingen, vaak los je daarmee een hoop problemen al op.

Wat betreft je abonnement, heb je de mogelijkheid om je abonnement te downgraden. Deze keus is natuurlijk aan jou 🙂 Neem vooral eens een kijkje op onze website voor nieuwe 'smaakjes' abonnementen.

Wellicht past er nu een ander abonnement beter bij jouw wensen.

MaxH
Expert
Expert
  • 2577Posts
  • 94Oplossingen
  • 866Likes

TS heeft geen Next maar een XL (volgens hemzelf). Buiten dat, mijn Next hoor ik nu ook (voor het eerst en niet onlogisch) bij hogere omgevingstemperaturen. Met name bij het kijken naar Viaplay. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2874Posts
  • 345Oplossingen
  • 765Likes

Ah, ik zie het al. @MaxH

De TS heeft vanmorgen contact gehad met de helpdesk en de box laten vervangen voor de Next box 🙂 Die is dus inmiddels onderweg.

Tonck
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
  • Beste Jamyla, blijkt dat ik een mediabox xl heb. En idd bij jullie welbekende klacht. Heb dan ook vanmorgen telefonisch  collega van jou hierover gesproken en er komt nu een next box mijn kant op. Verlost van lawaai en - naar eigen zeggen van Ziggo - ook zuiniger in energieverbruik. We zullen zien!
Tonck
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Viaplay zelf is gelukkig zonder ‘haperingen’ …🤥😉

MaxH
Expert
Expert
  • 2577Posts
  • 94Oplossingen
  • 866Likes

@Tonck  schreef:

Viaplay zelf is gelukkig zonder ‘haperingen’ …🤥😉

Ik heb er geen problemen mee.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic