Ik heb nog een oude Horizon box en sinds een paar dagen maakt deze ontzettend veel geluid. Het is vooral wanneer deze in standby staat. Terug zetten naar fabriekinstellingen en stofzuiger hebben geen effect gehad. Is er nog iets anders wat ik kan proberen of moet die vervangen worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Aah duidelijk! Ik heb je een nieuwe mediabox XL gestuurd. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe 🙂 PostNL stuurt je een track en trace code, zodat je het pakketje in de gaten kunt houden!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je hem al een keer 30 seconden van de stroom gehad?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Eerste deel van de vraag was een beetje retorisch 🙂 Heb alles geprobeerd
Hallo @Jen1 , het is zeker erg irritant als je mediabox teveel geluid geeft.
Begrijp ik uit je bericht goed dat dit alleen voorkomt wanneer deze in de stand-by staat?
Even voor mijn beeldvorming, de stappen op deze pagina had je ook al geprobeerd?
Het is vooral als die op standby staat ja. Als die eenmaal aan staat maakt die een heel zacht een zoemend geluid.
Ja heb alles geprobeerd op de lijst.
Aah duidelijk! Ik heb je een nieuwe mediabox XL gestuurd. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe 🙂 PostNL stuurt je een track en trace code, zodat je het pakketje in de gaten kunt houden!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.