1
Vraag
2
Reacties
Jen1

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox maakt ontzettend veel geluid

Ik heb nog een oude Horizon box en sinds een paar dagen maakt deze ontzettend veel geluid. Het is vooral wanneer deze in standby staat. Terug zetten naar fabriekinstellingen en stofzuiger hebben geen effect gehad. Is er nog iets anders wat ik kan proberen of moet die vervangen worden? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Aah duidelijk! Ik heb je een nieuwe mediabox XL gestuurd. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe 🙂 PostNL stuurt je een track en trace code, zodat je het pakketje in de gaten kunt houden! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Heb je hem al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jen1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Eerste deel van de vraag was een beetje retorisch 🙂 Heb alles geprobeerd

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Jen1 , het is zeker erg irritant als je mediabox teveel geluid geeft. 
Begrijp ik uit je bericht goed dat dit alleen voorkomt wanneer deze in de stand-by staat? 

Even voor mijn beeldvorming, de stappen op deze pagina had je ook al geprobeerd? 

Jen1
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het is vooral als die op standby staat ja. Als die eenmaal aan staat maakt die een heel zacht een zoemend geluid. 

 

Ja heb alles geprobeerd op de lijst. 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Aah duidelijk! Ik heb je een nieuwe mediabox XL gestuurd. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe 🙂 PostNL stuurt je een track en trace code, zodat je het pakketje in de gaten kunt houden! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic