1
Vraag
2
Reacties
Walter1665

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox maakt erg veel lawaai.

Mijn mediabox maakt erg veel lawaai ook als deze is uitgeschakeld, schoonmaken biedt vooralsnog geen oplossing, iemand nog tips

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Walter1665 en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je Mediabox XL zoveel lawaai maakt! Het is goed dat je hiermee even aan de bel trekt. Zo te lezen heeft de Mediabox XL al z'n beste tijd gehad en mijn vermoeden is dat de koeling niet meer helemaal lekker werkt als gevolg van slijtage. Ik heb voor jou een Mediabox Next geregeld zonder de  eenmalige kosten a € 19,95. Je ontvangt de Mediabox Next binnen 2 a 3 werkdagen met de pakketdienst van Post NL in huis. De Mediabox XL hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. Laat je weten hoe de Mediabox Next bevalt? 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Walter1665 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

Geen tips, wèl een vraag: doet je mediabox dit sinds een paar dagen of speelt dit probleem al langere tijd?

Walter1665
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Wim C.  Bedankt voor je reactie dit probleem speelt al langere tijd ook word hij warm.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Walter1665 

Of je een Mediabox XL kunt omruilen voor een Mediabox Next hangt af van welk je abonnement je op dit moment hebt.

Houd wel rekening met mogelijke kosten voor het afhandelen van € 19,95

Volgens mij is dit de huidige stand van zaken:

 

 

 

Walter1665
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor het meedenken Wim maar ik ga geen 20 euro betalen omdat mijn mediabox niet goed werkt, dan kan ik beter overstappen naar een andere provider, krijg ik naar alle waarschijnlijkheid nog een welkomstgeschenk ook.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Walter1665 

Om misverstanden te voorkomen: heb het over “mogelijke kosten”. Ik ben net als jij gewoon een abonnee en alleen Ziggo-moderators gaan hier over.

Voordat je welkomstgeschenken gaat uitzoeken zou ikzelf even een moderator afwachten.

Walter1665
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Wim C. Dat begrijp ik ook Wim en ik ben ook erg blij dat je mij wil helpen, maar eerst is het 9,95 euro voor een afstandbediening nu weer 20 euro omdat mijn mediabox lawaai maakt, en iedere maand tik ik 90 euro af.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Walter1665 TV-kijken kost inderdaad geld.

Maar laten we niet vooruitlopen op de zaken en wachten op een moderator.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Als een Mediabox XL defect is, dan worden er geen kosten in rekening gebracht.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Walter1665 en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je Mediabox XL zoveel lawaai maakt! Het is goed dat je hiermee even aan de bel trekt. Zo te lezen heeft de Mediabox XL al z'n beste tijd gehad en mijn vermoeden is dat de koeling niet meer helemaal lekker werkt als gevolg van slijtage. Ik heb voor jou een Mediabox Next geregeld zonder de  eenmalige kosten a € 19,95. Je ontvangt de Mediabox Next binnen 2 a 3 werkdagen met de pakketdienst van Post NL in huis. De Mediabox XL hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat. Laat je weten hoe de Mediabox Next bevalt? 

Walter1665
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor deze oplossing en idd tv kijken is duur maar als alles werkt dan is dat een stuk prettiger.

Iedereen bedankt voor het meedenken.

 

Walter

J van Someren

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geachte medewerkers,

 

Ik, wij zitten met exact dezelfde problemen. De Mediabox valt soms willekeurig uit en maakt ook veel lawaai.

Als voormalig  RTV technicus weet ik dat stof een groot probleem kan zijn, dus alle ventilatiesleuven en ook de onderzijde waar de ventilator zit stofvrij gemaakt. Biedt echter geen soelaas.

Tevens regelmatig volledige vastlopers (functioneert niet meer op de afstandsbediening en ook niet op het apparaat zelf) waardoor alleen het verwijderen en weer aansluiten van de voedingsconnector de oplossing bied.

Dat dit tot irritatie lijdt, moge duidelijk zijn.

Begrijp uit de diverse AV media dat de Mediabox vervangen wordt door een nieuw exemplaar, ook in verband met het hoge verbruik van de "oude" mediabox.

Zou ook voor mij graag een passende oplossing zien.

 

Met vriendelijke groet, 

John v Someren 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat irritant dat de mediabox veel lawaai maakt, @J van Someren

Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Ik heb voor jou ook een Mediabox Next besteld. Per mail volgt even een bevestiging. Neem deze nog even goed door.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic