De mediabox (Horizon?) springt steeds uit omdat deze te warm wordt. De mediabox staat vrij. De ventilator hoor ik niet meer en zal wellicht het probleem zijn dat de mediabox om het half uur uitspringt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @F.Martens,
Allereerst, welkom op de Community! 🙂 Goed dat je hier je vraag/probleem neerlegt. Ik denk dat je gelijk hebt en de ventilator niet (meer) doet wat hij moet doen, een vervangende Mediabox XL komt jouw kant op. We horen graag van je zodra je weer helemaal up & running bent. Fijn weekend!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan kijken wat nu de beste oplossing is.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Mogelijk dit weekend nog in dit geval.
Hey @F.Martens,
Allereerst, welkom op de Community! 🙂 Goed dat je hier je vraag/probleem neerlegt. Ik denk dat je gelijk hebt en de ventilator niet (meer) doet wat hij moet doen, een vervangende Mediabox XL komt jouw kant op. We horen graag van je zodra je weer helemaal up & running bent. Fijn weekend!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.