1
Vraag
2
Reacties
BRNO

Level 4
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Mediabox horizon xl word heel heet

Mijn horizonbox word heel heet , alles stofvrij gemaakt voor zover ik erbij kon maar het blijft ,word het misschien tijd dat hij vernieuwd word ?? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @BRNO

 

Het is zeker niet de bedoeling dat je box zo heet wordt dat je in huis een extra airco systeem nodig hebt ter verkoeling.

Buiten de warmte, is het geluid ook best irritant dat snap ik zeker.

 

Ik kan in dit geval je box omruilen voor een nieuwe. De vraag is wel, of je de box al qua software had geupdate naar de nieuwste software met opnemen in de cloud.

Zo niet, dan betekent het omruilen van de box voor het verwijderen van bestaande opnames. Heb je al wel de nieuwste software? Dan blijven de cloud opnames actief.

 

Laat je het weten wat je wenst?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Een mediabox XL wordt altijd flink warm bovenop.

Hoor je ook de fan extra hard gaan of valt hij uit of geeft hij een melding dat hij oververhit is?

BRNO
Topicstarter
Level 4
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Fan maakt veel lawaai en box valt wel eens uit 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @BRNO

 

Het is zeker niet de bedoeling dat je box zo heet wordt dat je in huis een extra airco systeem nodig hebt ter verkoeling.

Buiten de warmte, is het geluid ook best irritant dat snap ik zeker.

 

Ik kan in dit geval je box omruilen voor een nieuwe. De vraag is wel, of je de box al qua software had geupdate naar de nieuwste software met opnemen in de cloud.

Zo niet, dan betekent het omruilen van de box voor het verwijderen van bestaande opnames. Heb je al wel de nieuwste software? Dan blijven de cloud opnames actief.

 

Laat je het weten wat je wenst?

BRNO
Topicstarter
Level 4
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

is prima er staan toch geen oude opnamens op ,dus graag een nieuwe box ,en bedankt voor de service 👍

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5790Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@BRNO 

Geregeld 🙂 Er komt een nieuwe Mediabox jouw kant op. PostNL zal dit binnen 3 werkdagen bezorgen. Het verzoek is de bestaande box retour te sturen in de retourdoos die je daarvoor ontvangt.

 

1 tip van flip, bewaar de retourbon van PostNL goed, just in case 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic