Dag,
mijn mediabox is teruggezet op fabrieksinstellingen omdat ineens vele zenders het niet meer deden. Geen toegang was de meldingen (rtl4, rtl5 etc).
nu krijg ik dit scherm en met de medewerker van ziggo kwamen we er ook niet uit. Wat moet hier ingevuld worden? Ik woon in eindhoven. Bvd!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vreemd dat die medewerker van Ziggo dit zelf niet weet als het gewoon op de website van Ziggo te vinden is.
Activeringscode, Frequentie of netwerk-ID instellen | Klantenservice | Ziggo
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vreemd dat die medewerker van Ziggo dit zelf niet weet als het gewoon op de website van Ziggo te vinden is.
Activeringscode, Frequentie of netwerk-ID instellen | Klantenservice | Ziggo
Dag Bert, de activeringscode hebben we gevonden maar de rest helaas niet.
Ga hier verder.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.