HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
De mediabox is 6 dagen geleden gestopt en na een reset volgens de Ziggo-site blijft deze nu op het welkomscherm hangen. Ik heb inmiddels via de klantenservice een nieuwe coaxkabel ontvangen, maar dat levert geen werkende mediabox op. Wat kan ik doen om het apparaat weer aan de gang te krijgen? Het reageert helemaal nergens meer op.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @MelanievdHiele , het is alweer een tijdje aardig stil in dit topic.
Ik zag dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je een nieuwe mediabox hebt ontvangen.
Als je nog aanvullende vragen hebt hierover, laat het ons gerust weten 🙂
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?
Goedemorgen @MelanievdHiele , het is alweer een tijdje aardig stil in dit topic.
Ik zag dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je een nieuwe mediabox hebt ontvangen.
Als je nog aanvullende vragen hebt hierover, laat het ons gerust weten 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...