1
Vraag
2
Reacties
MelanievdHiele

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox blijft hangen welkomstmenu

De mediabox is 6 dagen geleden gestopt en na een reset volgens de Ziggo-site blijft deze nu op het welkomscherm hangen. Ik heb inmiddels via de klantenservice een nieuwe coaxkabel ontvangen, maar dat levert geen werkende mediabox op. Wat kan ik doen om het apparaat weer aan de gang te krijgen? Het reageert helemaal nergens meer op.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @MelanievdHiele , het is alweer een tijdje aardig stil in dit topic.
Ik zag dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je een nieuwe mediabox hebt ontvangen.
Als je nog aanvullende vragen hebt hierover, laat het ons gerust weten 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @MelanievdHiele , het is alweer een tijdje aardig stil in dit topic.
Ik zag dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je een nieuwe mediabox hebt ontvangen.
Als je nog aanvullende vragen hebt hierover, laat het ons gerust weten 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic