gerrit44
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox al retour gestuurd; toch bericht

Ik heb een mediabox gehad maar nu kreeg ik een mail om het media box terug te sturen ik heb hem twee weken geleden terug gestuurd
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5031Reacties
  • 504Oplossingen
  • 1704Likes
Allereerst welkom op de Ziggo Community, gerrit44 🙂

Mogelijk heeft de retourzending en het bericht elkaar gekruist. Soms kan het even duren voordat een retourzending bij ons juist is geregistreerd. Als je mij via een privébericht (door op mijn naam te klikken) je adresgegevens stuurt, kijk ik even naar de huidige stand van zaken.

Bekijk in context

Uitgelicht
3 Reacties 3
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16575Reacties
  • 1306Oplossingen
  • 2861Likes
Kunt u de mail beantwoorden en een kopie van het verzendbewijs toevoegen?
robbo
Super Expert
Super Expert
  • 16361Reacties
  • 691Oplossingen
  • 2731Likes
Staat er niet in de brief: Heeft u de box al terug gestuurd? dan hoeft u niets te doen? dit staat meestal standaard in de brief.. ( met ongeveer die woorden) of gaat het echt om een herinnering?.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5031Reacties
  • 504Oplossingen
  • 1704Likes
Allereerst welkom op de Ziggo Community, gerrit44 🙂

Mogelijk heeft de retourzending en het bericht elkaar gekruist. Soms kan het even duren voordat een retourzending bij ons juist is geregistreerd. Als je mij via een privébericht (door op mijn naam te klikken) je adresgegevens stuurt, kijk ik even naar de huidige stand van zaken.

Bekijk in context