1
Vraag
2
Reacties
Jeroen1980

Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Mediabox Xl wordt heet

Hallo, zoals ook in topic (https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/CS2004-en-nu-te-hete-Mediabox-XL/m-p/1050570#M115919) aangegeven, wordt mijn Mediabox XL heel warm en schakelt daarna ook uit. Hij kan ongeveer een kwartiertje aan staan en dan schakelt die uit. Ik heb geprobeerd om de ventilator te zuigen, maar het helpt helaas niet. Kan ik hem omruilen? Bvd

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7713Posts
  • 2281Oplossingen
  • 3630Likes

Hi @Jeroen1980

Het lijkt mij in deze situatie dan inderdaad wijsheid om de Mediabox XL te vervangen. De kans is namelijk groot dat de ventilator in de Mediabox XL kapot is. 

Ik kan je Mediabox XL omruilen voor een vervangend exemplaar, maar ook je abonnement kosteloos aanpassen zodat je een Mediabox Next of Next Mini ontvangt. Laat je mij weten wat jouw voorkeur heeft? Dan ga ik aan de slag.

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7713Posts
  • 2281Oplossingen
  • 3630Likes

@Jeroen1980 Bij deze voor je geregeld! Je ontvangt zo een bevestiging per e-mail. Doordat je jouw Community profiel al volledig had aangevuld kon ik direct aan de slag, haha ^^ 

Bekijk in context

7 Reacties 7
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een moderator kan je daarbij helpen. Men komt op werkdagen langs de topics.

Door grote drukte kan het langer duren voor er een reactie komt.

Eventueel bellen met de helpdesk kan sneller resultaat geven.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7713Posts
  • 2281Oplossingen
  • 3630Likes

Hi @Jeroen1980

Het lijkt mij in deze situatie dan inderdaad wijsheid om de Mediabox XL te vervangen. De kans is namelijk groot dat de ventilator in de Mediabox XL kapot is. 

Ik kan je Mediabox XL omruilen voor een vervangend exemplaar, maar ook je abonnement kosteloos aanpassen zodat je een Mediabox Next of Next Mini ontvangt. Laat je mij weten wat jouw voorkeur heeft? Dan ga ik aan de slag.

Jeroen1980
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

@Cecilia Dank je. Als ik het abonnement aan laat passen, is dat dan Tv &  Internet complete? Ik betaal nu namelijk €74 voor dat pakket en volgens mij is die nu goedkoper.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7713Posts
  • 2281Oplossingen
  • 3630Likes

@Jeroen1980 Je hebt nu inderdaad Internet Complete en TV Complete met een Mediabox XL. De prijs voor dit pakket i.c.m een Mediabox Next of Next Mini is gelijk aan je huidige pakket, namelijk ook € 74,00 per maand. 

Jeroen1980
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Dank je. Dan wil ik graag de Mediabox next ontvangen. Heb je nog iets nodig van mij?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7713Posts
  • 2281Oplossingen
  • 3630Likes

@Jeroen1980 Bij deze voor je geregeld! Je ontvangt zo een bevestiging per e-mail. Doordat je jouw Community profiel al volledig had aangevuld kon ik direct aan de slag, haha ^^ 

Jeroen1980
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

@Ceciliaheel erg bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Ontdek nu het Entertainment menu

Vanaf 2 oktober is de Mediabox Next en de Next Mini uitgerust met het nieuwe Entertainment menu. Hier ontdek je films en series uit je tv-pakket, krijg je in één overzicht de kijktips van streamingdie...

Geplaatst in Ziggo Updates