1
Vraag
2
Reacties
Kyradehaan

Level 2
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Mediabox Xl loeiheet

  • Sinds kort word mijn mediabox xl bloedheet en staat dag en nacht de interne ventilator te loeien. 

Ook regelmatig loop deze vast en kan er niets mee doen dan alleen uitzetten en een uur wachten, dit moet ik dus regelmatig doen en ben dit niet gewent. 

Betaal best veel voor het pakket wat ik heb maar als dit zo langer door blijft gaan overwegen we toch over te stappen. 

Ik hoop dat u mij kosteloos kan helpen 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Kyradehaan
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Nee is helemaal al met lucht doorgeblazen. Word een beetje gek van dat ding

Bekijk in context

Kyradehaan
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Word door Ziggo opgelost met een nieuwe box

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Zit er stof tussen de luchtroosters links en links onder?

 

Omwisselen kan sowieso.

Kyradehaan
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Nee is helemaal al met lucht doorgeblazen. Word een beetje gek van dat ding

Kyradehaan
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Word door Ziggo opgelost met een nieuwe box

gleuvenier

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het zelfde probleem. Staat vrij dus ventilatie genoeg. Wil m graag voor een nieuwere zuinige mediabox omruilen maar vind het belachelijk om 19.95 € te moeten betalen daar ik al zolang bij Ziggo ( daarvoor UPC ) zit. Denk dat dit onder de noemer service valt.

 

schimp

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

heb hetzelfde probleem.... Ventilator van de box heeft het alweer begeven en is weer wachten op een nieuwe waarschijnlijk , waar dezelfde pruts ventilator inzit

Oplossing : een kwalitatief beter ventilator in de box bouwen of misschien 2 .... het knaapje wat er in zit is schijnbaar onder gedimensioneerd...Als het te moeilijk voor ziggo is wil ik het ook wel voor ze doen, maar elke keer weer een op nieuwe box wachten met hetzelfde type pruts ventilator wordt ik niet happy van.. 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@schimp Je kunt nu kiezen tussen een Mediabox XL of een Next mini of een Next die door een Ziggo moderator naar je toegestuurd kan worden.

Laat weten wat je wens is.

De Mediabox XL wordt uitgefaseerd en hoeft zelfs niet retour naar Ziggo.

Zet je postcode en huisnummer in je profiel.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community @schimp

Wat vervelend dat de ventilator het alweer begeven heeft! Gelukkig hebben we een oplossing.
Wat @Bert zegt, klopt namelijk. Tegenwoordig kun je kiezen voor een Mediabox Next (Mini). Deze kan ik voor je regelen. Laat je weten welke jouw voorkeur heeft. Daarnaast mag je jouw adresgegevens invullen in jouw profiel, zodat ik weet waar de mediabox naartoe mag.

g.gerritsen01

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb het ook 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@g.gerritsen01 Ik heb zojuist gereageerd in jouw eigen topic. Laten we daar verder gaan! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic