1
Vraag
2
Reacties
Jos-16

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Mediabox Xl inwisselen voor Next

Ik zou graag mijn mediabox Xl willen inwisselen voor een Next, nu lees ik op het forum dat dit mogelijk is maar dat eventuele kortingen komen te vervallen omdat je een nieuw abonnement neemt. Volgens mij heb ik geen korting, maar wel extra gratis zenders, komen deze ook te vervallen of blijf ik die houden?

Mijn huidige pakket heet nog TV Standard, maar komt volgens mij overeen met Alles-in-1 Complete ook de abonnementsprijs op de €0.50 na.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Jos-16, van harte welkom hier! 
 

Wat goed dat je aan het kijken bent naar de mogelijkheden in je abonnement en om daar een nieuwe mediabox bij te krijgen. Natuurlijk denk ik hierin graag met je mee! 

 

Je hebt nu het Internet Complete en TV Complete abonnement voor € 70,50 per maand. Als je daar de Next bij wilt moet je over naar het Internet Complete en TV Complete Next abonnement van € 71,- per maand. Al je gratis zenders blijven hierbij gewoon actief :-). Let wel dat je bij deze overgang eenmalige kosten van € 19,95 krijgt. 

 

Als je dit graag wilt bestellen, laat het dan weten! Dan maak ik dat graag voor je in orde.

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een Ziggo moderator zal na het weekend reageren, zij komen meestal binnen een werkdag (ma-vr) langs in ieder topic.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Bij het pakket alles in 1 complete behoort het TV complete pakket. Dat was verkrijgbaar in de smaken met mediabox Xl en mediabox Next. Tv standaard klinkt bij mij meer als TV start, dus zonder mogelijkheid tot opnemen en zonder movies en series. Door de nogal chaotische verzameling aan oude en nieuwe abonnements(benamingen) kan ik er echter naast zitten. Heeft u nu toegang tot movies en series en kunt u programma's opnemen? Dan zou een wijziging van uw abonnement naar TV complete Next met een abonnementsprijsverhoging van €0,50 per maand en eenmalige kosten van €19,95 eenvoudig te realiseren moeten zijn. Hoe het met gratis pakketten zit weet ik niet.

Jos-16
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

De naam van mijn pakket heeft denk ik ook een oude naam. Heb toegang tot movies en series en kan opnemen en tot 7 dagen terug kijken, komt dus overeen met complete pakket. Wacht de reactie van een moderator wel af, dank zover.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Jos-16, van harte welkom hier! 
 

Wat goed dat je aan het kijken bent naar de mogelijkheden in je abonnement en om daar een nieuwe mediabox bij te krijgen. Natuurlijk denk ik hierin graag met je mee! 

 

Je hebt nu het Internet Complete en TV Complete abonnement voor € 70,50 per maand. Als je daar de Next bij wilt moet je over naar het Internet Complete en TV Complete Next abonnement van € 71,- per maand. Al je gratis zenders blijven hierbij gewoon actief :-). Let wel dat je bij deze overgang eenmalige kosten van € 19,95 krijgt. 

 

Als je dit graag wilt bestellen, laat het dan weten! Dan maak ik dat graag voor je in orde.

 

Jos-16
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hoi Marije,

Ik ben akkoord, dank voor het regelen.😀

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4351Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@Jos-16 Top! Ik heb de bestelling in orde gemaakt. Hiervan volgt een bestelbevestiging. De Mediabox Next volgt naar verwachting op 6 mei. Natuurlijk krijg je ook een Track & Trace code, zodra PostNL je pakket in bezit heeft. Voor je huidige box krijg je nog retourinstructies. Veel plezier met de Next!

Jos-16
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Vincent dank voor het regelen, nu nog effe wachten totdat de Next binnen is.😀

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic