Rob2760

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL - problemen met beeld

mijn mediabox xl heeft veel problemen met het beeld dat regelmatig stilstaat en en minstens seconden lang  geen geluid .

ik heb de box al een paar keer gereset maar dit helpt niet ,ik heb de kabels na gekeken en vervangen ,ook de aansluiting van ziggo nagekeken maar kan kan niks vinden .

Wat nu tedoen

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?

Rob2760
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

er zitten geen splitters of versterkers tussen ,en de aansluiting van ziggo komt via het balkon binnen in de huiskamer .

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 575Oplossingen
  • 2127Likes

Goedemorgen @Rob2760 en welkom op de Community!

Erg irritant dat het beeld en geluid regelmatig stilstaat. Dat komt het kijkplezier niet bepaald ten goede! Uit je bericht begrijp ik dat je geen splitter gebruikt. Je hebt echter een Mediabox XL en een los modem. Het signaal wordt dus hoe dan ook gesplitst door een splitter of je maakt gebruikt van een versterker. Wil je de hoofdaansluiting eens op de gevoelige plaat leggen en hier delen? Met de foto's krijgen we meer inzicht in de gehele aansluitsituatie. We kijken er naar uit!

Uitgelicht topic