Mijn moviebox xl wordt de laatste tijd heel erg heet en valt dan in storing uw mediabox raakt over verhit en schakelt zich dan uit
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De Mediabox XL is verouderd. Als je een internetabonnement bij Ziggo afneemt, dan kun je deze laten vervangen door een Mediabox Next of Next Mini.
Een oververhitte mediabox lijkt me geen goed plan @H.romme4706 goed dat je dat hier op onze Ziggo Community komt melden. Welkom! De box in kwestie, de Mediabox XL is zoals Tobias al zei, verouderd. We kunnen deze kosteloos voor je vervangen voor een Next of een Next Mini. Ik hoor het graag als we dat voor je in orde kunnen maken, laat je ons dan weten welke box je graag wilt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.