1
Vraag
2
Reacties
Gnomey_World

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox XL wordt te warm

Sinds vandaag wordt mijn mediabox te warm en schakeld hij zichzelf uit. Ik hoor de ventilator die eerder altijd hoorbaar was nu ook ineens niet meer. Als ik hem een poosje uit laat staan start alles normaal weer op maar na een poosje schakelt de box zichzelf weer uit. En er komt nog steeds geen geluid uit de ventilatoren. Heb gecontroleerd op stof maar zit geen stof op. Ook niet op de onderkant of zijkanten. 

 

Ben bang dat het einde verhaal is 🙈

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 821Posts
  • 102Oplossingen
  • 316Likes

Yes @Gnomey_World, ik heb de omruiling voor jou in orde gemaakt. De mediabox Next komt jouw kant op. Je mag deze in 2-3 dagen verwachten. 

Uiteraard krijg jij een bevestiging via de e-mail, daar staan de details van de bestelling in. Lees deze even goed door 😉 

Zodra het pakket onderweg is ontvang je een track&trace code ook via de e-mail. 


Heb je nog vragen? Stel ze gerust! 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Visser_
Expert
Expert
  • 1888Posts
  • 60Oplossingen
  • 718Likes

Hoi @Gnomey_World ,

Omruilen is het beste.In dit geval gratis.

Wil je een nieuwe XL, next of next mini?

Je kan proberen om de ventilator nog een zetje te geven met een schroevendraaier, dat helpt soms bij deze problemen(doe dit als de mediabox aanstaat, niet in standby of uit).

wewanl
Expert
Expert
  • 1266Posts
  • 15Oplossingen
  • 395Likes

Hamer er even op dat je geen activeringskosten accepteert met de omruil.

Digitaal klagen bij Ziggo helpt: ‘geen omruilkosten decoder’ | Totaal TV

 

Gnomey_World
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dan liefst een next als het kan. 

 

wewanl
Expert
Expert
  • 1266Posts
  • 15Oplossingen
  • 395Likes

De Next kan zeker met de omruil. 

Gnomey_World
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oke dankjewel 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61549Posts
  • 4199Oplossingen
  • 15676Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 821Posts
  • 102Oplossingen
  • 316Likes

Yes @Gnomey_World, ik heb de omruiling voor jou in orde gemaakt. De mediabox Next komt jouw kant op. Je mag deze in 2-3 dagen verwachten. 

Uiteraard krijg jij een bevestiging via de e-mail, daar staan de details van de bestelling in. Lees deze even goed door 😉 

Zodra het pakket onderweg is ontvang je een track&trace code ook via de e-mail. 


Heb je nog vragen? Stel ze gerust! 

saans66

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds 2 dagen bij mij ook de melding dat de mediabox te warm word🙄en dit terwijl het in een open tv kastje staat en genoeg kan ventileren!!!Ook geen stof aanwezig!Heb m nog geen half jaar,erg vreemd dit!!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6501Posts
  • 1764Oplossingen
  • 2465Likes

Een warm welkom hier @saans66!

Wat een geluk bij een ongeluk dat je dan op dit topic stuit. Ik vermoed dat de ventilator in jouw Mediabox XL in dit geval de boosdoener is. Als je wilt kan ik deze voor je omruilen naar een Mediabox Next of Next Mini. De prijs en inhoud van je abonnement blijft hierbij uiteraard ongewijzigd. Laat je mij weten of je dit graag wilt en welke mediabox jouw voorkeur heeft? 🙂

saans66

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fijn om te horen dat er dat ik een nieuwe kan krijgen!!Graag zou ik de Next mini hebben!!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6501Posts
  • 1764Oplossingen
  • 2465Likes

Bij deze voor je geregeld @saans66! Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en Post NL staat spoedig voor de deur met jouw Mediabox Next Mini. 

Dirk62

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook bij ons wordt de mediabox uitgeschakeld met de melding dat deze te warm wordt. Ventilator gaat ook niet hoorbaar draaien. Mediabox staat in de vrije ruimte dus prima te ventileren . Graag omruilen (voor een next) of een andere oplossing die werkt.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12522Posts
  • 1030Oplossingen
  • 4750Likes

Hey @Dirk62. Ik ga voor je aan de slag! De postcode in je profiel is alleen incompleet, helaas. Wil je deze even volledig invullen? Dan maak ik het voor je in orde! 

Dirk62

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lycke, postcode is aangepast. Bedankt.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12522Posts
  • 1030Oplossingen
  • 4750Likes

Yes, gevonden. De Next is onderweg hoor! Heel veel plezier ervan ^^. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic