1
Vraag
2
Reageer en help mee
Thijss075

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox XL - wordt te warm

Goedeavond, 

 

Sinds ongeveer twee weken wordt mijn mediabox xl te warm na een x aantal minuten tv kijken waarna deze zichzelf uitschakelt. De mediabox staat er btw nog maar een kleine 4 maanden. Het apparaat staat vrij in de ruimte en ook de tip die ik online heb gevonden (het ophogen op pootjes zodat er beter gekoeld kan worden) heeft helaas niets geholpen.

 

Ik zou graag willen dat hier een oplossing voor komt. Ik hoor graag van jullie.

 

Met vriendelijke groet,

Thijs

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic, mogelijk morgen al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

heb je de ventilator al met een stofzuiger schoon gemaakt

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Thijss075, welkom op de Ziggo Community!

 

Goed dat je hier melding van maakt, dat klinkt niet goed. Zeker nu in de zomer, wanneer de temperaturen al wat hoger liggen. Ik begrijp dat hij eigenlijk amper te gebruiken is, als hij constant uitvalt hierdoor? Heb je al naar de tip van @anoniemforum gekeken? Als dat ook niet helpt, wil ik voorstellen dat ik je een nieuwe Mediabox toestuur 🙂 We horen het graag!

Thijss075
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank beide voor de antwoorden. Ik heb de stofzuiger oplossing geprobeerd maar helaas ook dit heeft geen verbetering opgeleverd. Ik vermoed dat er met deze box iets niet goed gaat qua koeling, althans ik denk niet dat alle boxen zo vaak uitschakelen.

 

Ik zou daarom graag een nieuwe/vervangende mediabox opgestuurd krijgen. Ik hoor graag hoe dat in zijn werk gaat.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

"Ik hoor graag hoe dat in zijn werk gaat."

 

Heel simpel, een Ziggo moderator stuurt die naar je op en je krijgt een retourdoos voor de oude of je stuurt de oude retour in de doos waarin je de nieuwe hebt gekregen naar: 

 

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

 

Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

 

Bewaar het verzendbewijs goed.

Thijss075
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top! Dan wacht ik het even af.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

De kans is groot dat er dan iets mis is met de ventilator in de Mediabox XL @Thijss075. Bij deze heb ik een vervangende Mediabox XL voor je op de post gedaan. Deze wordt zo snel mogelijk door Post NL bezorgd. Zodra de zending bij hen is aangemeld ontvang je een e-mail met daarin een Track en Trace. 

De huidige Mediabox XL mag je retourneren in de doos van de nieuwe Mediabox XL. Ik zie dat @Bert! je al heeft voorzien van het retouradres. Super fijn! Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

Thijss075
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is fijn en een mooie oplossing. Zodra ik de nieuwe box heb ontvangen gaat de oude op de post.

 

Dank allen!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Super! Dan zien wij de oude Mediabox XL tegemoet @Thijss075. Uiteraard stellen we een terugkoppeling altijd op prijs om te horen of het probleem is verholpen. Alvast een fijn weekend gewenst! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic