1
Vraag
2
Reacties
fbreugelmans

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox XL wordt te heet

Mediabox XL wordt heet en beeld bij opnamen is af en toe onscherp

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @fbreugelmans, welkom op de Community! Goed dat je hier om hulp vraagt want dit kijkt natuurlijk niet lekker televisie. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat het abonnement is omgezet naar een pakket met een Next. Super leuk, ik wens je er alvast veel plezier mee. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het natuurlijk graag. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76927Posts
  • 5228Oplossingen
  • 22765Likes

Zit er links en links onder stof tussen de luchtroosters?

Zo ja, stofzuig dit voorzichtig weg.

Zo nee, laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator de volgende stappen nemen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @fbreugelmans, welkom op de Community! Goed dat je hier om hulp vraagt want dit kijkt natuurlijk niet lekker televisie. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat het abonnement is omgezet naar een pakket met een Next. Super leuk, ik wens je er alvast veel plezier mee. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het natuurlijk graag. 

fbreugelmans
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Monica, hartelijk dank voor jouw reactie.  Inderdaad komtverveen nieuwe box mijn kant op

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic