1
Vraag
2
Reacties
ser53

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox XL wordt heet, graag vervangen

Beste,

 

Ik heb Internet Complete en TV Complete met zo'n Mediabox XL maar die wordt heel heet en dan loopt hij soms ook vast, waardoor ik hem echt met het knopje achterop moet uitzetten. Dat doe ik sowieso uit veiligheid nu maar iedere avond om erger te voorkomen.

Is het mogelijk om hem te laten vervangen door een Mediabox Next?

 

Ik kan er op ziggo.nl niets over vinden

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Je abonnement bijft hetzelfde. Het enige wat veranderd is van TV Complete naar TV Complete Next. Ik kan voor deze keer de kosten eraf halen 🙂 Als je akkoord bent, pas ik het voor je aan en komt de Next binnen 2-5 werkdagen naar je toe. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Zit er links en links onder stof in de luchtroosters?

Zo ja, stofzuig dit dan voorzichtig weg.

Je kunt dan alsnog de mediabox XL omruilen tegen de Next met omruilkosten van € 19,95.

 

Zo nee, laat het hier weten, dan kan de Mediabox XL vervangen worden tegen de Next.

ser53
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Bert,

 

Bedankt voor je reactie Bert.

 

Ik heb het net nog gecontroleerd en er zit geen stof in de luchtroosters. De box heeft ook voldoende vrije ruimte, ik durf er ook niet echt meer iets in de buurt te zetten vanwege de hoge temperatuur. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @ser53

De box moet je natuurlijk nog wel veilig kunnen gebruiken! We hebben 2 opties. Kosteloos de box omruilen voor dezelfde. Of je pakket aanpassen naar een pakket met een Mediabox Next. Daar komen dan eenmalige kosten bij van € 19,95. De Next is kleiner en energiezuiniger. Laat maar weten! 

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-next

ser53
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Carlien 

 

Ik heb dan natuurlijk liever een Next (en volgens mij hoeft mijn pakket daar niet voor aangepast te worden, heb immers TV complete).

 

Ik ben wel teleurgesteld dat daar dan kosten aan verbonden zijn, zeker als je al zo lang trouwe klant bent.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Je abonnement bijft hetzelfde. Het enige wat veranderd is van TV Complete naar TV Complete Next. Ik kan voor deze keer de kosten eraf halen 🙂 Als je akkoord bent, pas ik het voor je aan en komt de Next binnen 2-5 werkdagen naar je toe. 

ser53
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt @Carlien , daarmee ga ik graag akkoord.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Bij deze geregeld! Je krijgt een bevestiging per mail en de box zo snel mogelijk opgestuurd. Fijn weekend! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic