Vraag
Reacties
Oplossing
dottenheim
Level 2

Mediabox XL wordt erg heet

Onze Horizon modem is al even niet in gebruik omdat hij te heet werd. Ik vond het onveilig worden aangezien hij op een houten tv kast staat. Ik gebruik nu tijdelijk een Chromecast. Ik heb ventilatieroosters al gereinigd en wat stof verwijderd maar dit had onvoldoende effect. Elke keer stekker eruit trekken omdat je bang bent voor brand vind ik wat te ver gaan. Is hier een oplossing voor?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@dottenheim welkom hier en dank voor je interesse!

En zeker, een mediabox die loopt te gloeien, daar zit je niet op te wachten. Dus tijd voor een frisse!

De aanpassing maak ik in orde, alle informatie volgt per e-mail (dus de levering, je pakket en wat je met eventuele oude spullen kan doen). Veel plezier ermee!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
puppie
Level 17

je kunt deze inwisselen voor een next of een next mini.

Zelf zou ik een next nemen die heeft nog een aansluiting voor coax en voor geluid (optisch)

Dat heeft de next mini niet die gebruik je met wifi( moet een sterk signaal zijn) of met een netwerkkabel.

Een moderator komt hier vanzelf langs en gaat jou dan vragen waar je voorkeur naar uit gaat en of eventueel je abonnement aangepast moet worden.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ook de Next heeft een netwerkkabel nodig of een sterke wifi.

Welke Next zou je willen hebben?

Mediabox Next of Mediabox Next Mini? - Ziggo Community

dottenheim
Level 2
Topicstarter

Dag Bert en puppie, dank voor jullie informatie. Ik zou inderdaad blij zijn met 1 van de twee apparaten omdat ik de Horizon niet meer durf te gebruiken wegens de hitte die uit het apparaat komt. Ik heb verder nog niks van Ziggo gehoord.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@dottenheim Laat hier je keuze voor welke Next weten, dan kan een Ziggo moderator je keuze morgen laten opsturen.

dottenheim
Level 2
Topicstarter

Dag Bert, in dat geval zou ik graag een Next Mini ontvangen. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@dottenheim welkom hier en dank voor je interesse!

En zeker, een mediabox die loopt te gloeien, daar zit je niet op te wachten. Dus tijd voor een frisse!

De aanpassing maak ik in orde, alle informatie volgt per e-mail (dus de levering, je pakket en wat je met eventuele oude spullen kan doen). Veel plezier ermee!

dottenheim
Level 2
Topicstarter

Dank voor de oplossing!