Onze Horizon modem is al even niet in gebruik omdat hij te heet werd. Ik vond het onveilig worden aangezien hij op een houten tv kast staat. Ik gebruik nu tijdelijk een Chromecast. Ik heb ventilatieroosters al gereinigd en wat stof verwijderd maar dit had onvoldoende effect. Elke keer stekker eruit trekken omdat je bang bent voor brand vind ik wat te ver gaan. Is hier een oplossing voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@dottenheim welkom hier en dank voor je interesse!
En zeker, een mediabox die loopt te gloeien, daar zit je niet op te wachten. Dus tijd voor een frisse!
De aanpassing maak ik in orde, alle informatie volgt per e-mail (dus de levering, je pakket en wat je met eventuele oude spullen kan doen). Veel plezier ermee!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
je kunt deze inwisselen voor een next of een next mini.
Zelf zou ik een next nemen die heeft nog een aansluiting voor coax en voor geluid (optisch)
Dat heeft de next mini niet die gebruik je met wifi( moet een sterk signaal zijn) of met een netwerkkabel.
Een moderator komt hier vanzelf langs en gaat jou dan vragen waar je voorkeur naar uit gaat en of eventueel je abonnement aangepast moet worden.
Ook de Next heeft een netwerkkabel nodig of een sterke wifi.
Welke Next zou je willen hebben?
Dag Bert en puppie, dank voor jullie informatie. Ik zou inderdaad blij zijn met 1 van de twee apparaten omdat ik de Horizon niet meer durf te gebruiken wegens de hitte die uit het apparaat komt. Ik heb verder nog niks van Ziggo gehoord.
@dottenheim Laat hier je keuze voor welke Next weten, dan kan een Ziggo moderator je keuze morgen laten opsturen.
Dag Bert, in dat geval zou ik graag een Next Mini ontvangen.
@dottenheim welkom hier en dank voor je interesse!
En zeker, een mediabox die loopt te gloeien, daar zit je niet op te wachten. Dus tijd voor een frisse!
De aanpassing maak ik in orde, alle informatie volgt per e-mail (dus de levering, je pakket en wat je met eventuele oude spullen kan doen). Veel plezier ermee!
Dank voor de oplossing!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.