@PeterH2020 schreef: “Dit wordt niet ondersteund door ziggo @Be rt “
Daarom staat dat ook 3 keer heel erg duidelijk in dat topic @PeterH2020
Dat topic is gebaseerd op de gebruiksaanwijzing van één van je netwerk collega's, ere wie ere toekomt.
Dat topic is geplaatst op 23 september 2017, omdat Ziggo op zijn website had staan hoe het thuisnetwerk in te stellen was tussen modem en Mediabox XL, wat uiteraard niet goed werkte en de bekende problemen veroorzaakte, vandaar mijn waarschuwingstopic van 27 augustus 2017:
Thuisnetwerk storing, werkt niet of niet te installeren op Mediabox XL | Ziggo Community
en er toch mensen waren, die zelf gingen klussen, zonder de juiste gebruiksaanwijzing en de Mediabox XL het daardoor in het geheel niet meer deed en met deze gebruiksaanwijzing het thuisnetwerk wel werkte.
De 3 waarschuwingen op 3 verschillende plaatsen in dat topic.
“Ziggo zal dit niet technisch ondersteunen en geen helpdesk ondersteuning bieden en dit niet als betaalde dienst op zich bestempelen. Wil je toch een poging willen wagen op eigen risico”
“Ziggo ondersteund dit niet en dit valt niet onder de installatie garantie en als een monteur dit weer ter plekke moet wijzigen als je nog meer instellingen hebt veranderd waardoor er ook geen IP verbinding meer is via de coax, is dit volledig voor eigen kosten van de klant.”
“Deze gebruiksaanwijzing wordt op eigen risico uitgevoerd en er is geen enkele technische ondersteuning mogelijk via tekst, het wordt te complex in tekst als er niet voldoende begrip is van alle netwerk technische woorden en consequenties van netwerk instellingen.”