HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mijn mediabox wil niet meer opstarten. Ik heb al geprobeerd om hem uit te zetten en de stekker er enkele seconden uit te trekken, maar dat heeft niet geholpen. Het beeld gaat na het welkomscherm op zwart en die drie blokjes blijven heen en weer gaan op de box. Verder gebeurt er niets. Help?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @MerenwenYT,
Welkom op de Community; leuk dat je deze pagina hebt gevonden!
Heb je ondertussen al weer beeld?
Anders lijkt het erop dat de box in de '’knightrider modus'’ staat.
Met behulp van deze 4 stappen los je dit vaak op:
We horen graag of dit werkt. Deel anders in je profiel ook je adres; dan kunnen we verder kijken 🙂
Goedemiddag @MerenwenYT,
Welkom op de Community; leuk dat je deze pagina hebt gevonden!
Heb je ondertussen al weer beeld?
Anders lijkt het erop dat de box in de '’knightrider modus'’ staat.
Met behulp van deze 4 stappen los je dit vaak op:
We horen graag of dit werkt. Deel anders in je profiel ook je adres; dan kunnen we verder kijken 🙂
Ik heb hem net even aangezet en hij doet het nu gewoon weer, dus probleem opgelost in ieder geval heel erg bedankt voor het meedenken!
Bedankt dat je het even hebt laten weten! Mocht je weer eens wat raad nodig hebben, open dan gerust een topic. Voor nu sluit ik dit draadje. Fijn weekend gewenst!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...