1
Vraag
2
Reageer en help mee
Matijus91

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL warm na update

Al enige jaren heb ik de Mediabox XL in gebruik zonder problemen. Ook staat hij al die tijd op dezelfde plek in dezelfde kast. Sinds een paar weken terug heb ik de nieuwste update gedaan met de "vernieuwde" interface (ofwel gelijk aan die van Next box). Sindsdien geeft het apparaat aan dat hij te warm is en schakelt zichtzelf uit. Dit gebeurt soms al na 15 minuten TV kijken. Echt schandalig na een update. Als oude apparaten de nieuwe software niet aan kunnen dan moet je hem ook niet uitbrengen. Volgens ziggo de enigste optie om next box te nemen maar moet ik wel even 15€ per maand meer dokken. Beetje jammer. Meer mensen problemen soortgelijk?

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76808Posts
  • 5223Oplossingen
  • 22716Likes

"Echt schandalig na een update. Als oude apparaten de nieuwe software niet aan kunnen dan moet je hem ook niet uitbrengen."

Het is een paar keer gemeld hier op het forum na inmiddels honderden duizenden updates, tot nu toe.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Paracom

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hetzelfde probleem na de update.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Erg vervelend dat jij dit ook ervaart @Paracom! Ik zie ook dat je een eigen topic hierover bent begonnen, hierin geef ik zo een reactie.

@Matijus91 Het kan zijn dat er wat stof in je mediabox is gekomen, daarom kan het geen kwaad om de roosters te stofzuigen. Op deze manier maak je de ventilator stofvrij. Gaat de foutmelding weg als je de stofzuiger op de laagste stand gebruikt? En kun je anders de door Bert! gevraagde foto's en gegevens in je Community profiel delen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic