Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
rontheo wrote:
Chivlikiroli bedankt voor de reactie... wel vreemd dit, want toen ik vroeg of we die extra mediabox (voor boven) konden behouden was de reactie nee. Ze konden niet met elkaar overweg. Maar als dat bij jou is gelukt, moet dat bij ons ook wel lukken 🙂
rontheo wrote:
robbo , vandaag kregen we de netbox en tot onze verbazing zat er ook een nieuw modem bij... dat was met aanvraag van de netbox niet ter sprake gekomen... de oude kunnen we weg doen... en helaas moeten we ook de extra mbxl die boven staat opsturen... dus we hebben alleen beneden dan de nieuwe netbox. Het gaat zo wel lekker langs elkaar heen met Ziggo. En als ik hierboven de reactie lees van Chivlikiroli dan had de nieuwe netbox en de mbxl prima samen gewerkt ...
rontheo wrote:
robbo , vandaag kregen we de netbox en tot onze verbazing zat er ook een nieuw modem bij... dat was met aanvraag van de netbox niet ter sprake gekomen... de oude kunnen we weg doen... en helaas moeten we ook de extra mbxl die boven staat opsturen... dus we hebben alleen beneden dan de nieuwe netbox. Het gaat zo wel lekker langs elkaar heen met Ziggo. En als ik hierboven de reactie lees van Chivlikiroli dan had de nieuwe netbox en de mbxl prima samen gewerkt ...
De url werkt niet. Hoe anders de XL te laten vervangen door de next?
@Martent Probeer deze link eens: Mediabox Next - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.