1
Vraag
2
Reageer en help mee
Marcus50

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL upgrade wanneer

Gisterennacht zou ik update van de mediabox krijgen en dat de pragramma”s erdoor verdwijnen.

Maar ik heb nog geen update gehad.  Vraag is dus:  Wanneer komt de update wel dan?

6 Reacties 6
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

kan 3 dagen duren

om te forceren kun je een fabrieksherstel uitvoeren

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3337Likes

Hey @Marcus50 en welkom op de Community! 

Ik snap dat je staat te popelen om de nieuwe upgrade maar we kunnen je niet vertellen wanneer dit precies gaat gebeuren, ik duim met je mee dat de upgrade ook snel uit te voeren is op jouw mediabox. 

m_vankaathoven

Level 5
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 33Likes

Hallo Ziggo,

 

Wat is er zo geheim aan het uitrollen, van de nieuwe upgrade van de Mediabox XL.

Het lijkt mij toch geen groot geheim.

 

Als er een update is van tv zenders van Ziggo, wordt er toch ook niet moeilijk gedaan en wordt er netjes aangegeven in welke regio en wanneer de update plaatsvind.

 

Met vriendelijke groet,

Mari.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes
m_vankaathoven wrote:

Hallo Ziggo,

 

Wat is er zo geheim aan het uitrollen, van de nieuwe upgrade van de Mediabox XL.

Het lijkt mij toch geen groot geheim.

 

Als er een update is van tv zenders van Ziggo, wordt er toch ook niet moeilijk gedaan en wordt er netjes aangegeven in welke regio en wanneer de update plaatsvind.

 

Met vriendelijke groet,

Mari.

de upgrade woord geforceerd uitgevoerd om grote problemen te voorkomen en te zorgen dat alles goed verloopt

er is dan ook nog niet precies bekent welke regio waneer aan de beurt is

m_vankaathoven

Level 5
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 33Likes

anoniemforum ,

 

Bedankt voor uw reactie.

 

Wat raar is dat u schrijft dat er niet precies bekent is welke regio wanneer aan de beurt is.

Echter Ziggo is al doende met het upgrade van de Mediabox XL. Dus Ziggo weet wel wie en wanner aan de beurt is, neem ik aan.

 

Met vriendelijke groet,

Mari.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes
m_vankaathoven wrote:

anoniemforum ,

 

Bedankt voor uw reactie.

 

Wat raar is dat u schrijft dat er niet precies bekent is welke regio wanneer aan de beurt is.

Echter Ziggo is al doende met het upgrade van de Mediabox XL. Dus Ziggo weet wel wie en wanner aan de beurt is, neem ik aan.

 

Met vriendelijke groet,

Mari.

de planning zal al wel gemaakt zijn maar ze maken nog niet bekent waneer welke regio aan de beurt is  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic