NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
in tegenstelling tot een aantal mensen die klagen dat de update van de mediabox erdoor wordt gedrukt zit ik er gewoon op te wachten. In november kreeg ik een brief dat de update eraan kwam. Vol verwachting wachtte ik af maar in februari kreeg ik een brief dat ik voorlopig de update niet krijg. Ik begrijp dit niet? Waarom wordt de update uitgesteld? Kan ik de update zelf forceren? Wanneer is de uitrol afgerond?
Opgelost! Ga naar oplossing.
zelf forceren is niet mogelijk zodra je de upgrade ontvangt krijg je daar een e-mail over
zelf forceren is niet mogelijk zodra je de upgrade ontvangt krijg je daar een e-mail over
Klantenservice bellen en zeggen dat je niet meer tevreden en dat je de Next wilt.
heb ik ook gedaan, je weet niet wat je overkomt met de Next.
Die werkt super.
de mediabox next is alleen leverbaar bij tv max in combinatie met internet start compleet max of giga
ik heb de Next met internet start en tv complete, een paar weken geleden afgesloten.
@WvdVen schreef:ik heb de Next met internet start en tv complete, een paar weken geleden afgesloten.
Dan heb je een meedenkend iemand gesproken, die heeft de omweg eerst TV Max dan terug naar TV Compleet overgeslagen. Dat super is behoorlijk subjectief afgaande op diverse reacties aangaande vreemde gevolgen na recente update's.
Ik heb al eerder gelezen dat een klant een soortgelijke brief heeft gekregen @MV1975
Wat bedoel je met vreemde gevolgen na recente update’s?
Onjuist gebruik van kleuren schema's bij de niet UHD kanalen na versie 2.31 om maar iets te noemen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.