1
Vraag
2
Reacties
MV1975

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL update

in tegenstelling tot een aantal mensen die klagen dat de update van de mediabox erdoor wordt gedrukt zit ik er gewoon op te wachten. In november kreeg ik een brief dat de update eraan kwam. Vol verwachting wachtte ik af maar in februari kreeg ik een brief dat ik voorlopig de update niet krijg. Ik begrijp dit niet? Waarom wordt de update uitgesteld? Kan ik de update zelf forceren? Wanneer is de uitrol afgerond?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9510Posts
  • 573Oplossingen
  • 2512Likes

zelf forceren is niet mogelijk zodra je de upgrade ontvangt krijg je daar een e-mail over

Bekijk in context

7 Reacties 7
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9510Posts
  • 573Oplossingen
  • 2512Likes

zelf forceren is niet mogelijk zodra je de upgrade ontvangt krijg je daar een e-mail over

WvdVen

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Klantenservice bellen en zeggen dat je niet meer tevreden en dat je de Next wilt.

heb ik ook gedaan, je weet niet wat je overkomt met de Next.

Die werkt super.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9510Posts
  • 573Oplossingen
  • 2512Likes

de mediabox next is alleen leverbaar bij tv max in combinatie met internet start compleet max of giga

WvdVen

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

ik heb de Next met internet start en tv complete, een paar weken geleden afgesloten.

RoWi.

Level 20
  • 17742Posts
  • 748Oplossingen
  • 5997Likes

@WvdVen  schreef:

ik heb de Next met internet start en tv complete, een paar weken geleden afgesloten.

Dan heb je een meedenkend iemand gesproken, die heeft de omweg eerst TV Max dan terug naar TV Compleet overgeslagen. Dat super is behoorlijk subjectief afgaande op diverse reacties aangaande vreemde gevolgen na recente update's. 

Ik heb al eerder gelezen dat een klant een soortgelijke brief heeft gekregen @MV1975 

WvdVen

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Wat bedoel je met vreemde gevolgen na recente update’s?

RoWi.

Level 20
  • 17742Posts
  • 748Oplossingen
  • 5997Likes

Onjuist gebruik van kleuren schema's bij de niet UHD kanalen na versie 2.31 om maar iets te noemen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic