Hallo,
Ik heb een vraag over de Mediabox XL update, is er een mogelijkheid om deze eerder te krijgen? Ik heb namelijk nog de oude software.
Ik zit te twijfelen om over te stappen naar de Next mocht de XL nog steeds "traag" werken na de nieuwe update.
Opgelost! Ga naar oplossing.
nee dat gaat niet de software upgrade voor de mediabox xl woord gefaseerd uitgerold
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
nee dat gaat niet de software upgrade voor de mediabox xl woord gefaseerd uitgerold
Is er al een datum bekend wanneer ik aan de beurt ben?
met vriendelijke groet,
Bert
Bert01 wrote:Is er al een datum bekend wanneer ik aan de beurt ben?
met vriendelijke groet,
Bert
denk het niet
misschien zou een moderator dat kunnen zien in het systeem
wel even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen zetten
Ok bedankt. Ik heb inmiddels mijn profiel geüpdate.
@Bert01 Wat @anoniemforum aangeeft, klopt als een bus. De update wordt gefaseerd uitgerold. Helaas is er nog geen datum bekend waarop jij wordt benaderd voor de upgrade. Als het zo ver is, hoor je dit uiteraard via onze officiële kanalen.
OK bedankt voor de reactie. Ik hoop dat we snel aan de beurt zijn maar geduld is een schone zaak.
Wil graag weten wanneer pc 3035 aan de beurt is voor de update van de mediator xl.
Zoals je in eerdere berichten kunt lezen zijn hierover geen details bekend.,
Ben bijna zeker ervan dat het volgend jaar wordt. Allemaal fijne feestdagen en een gezond 2021.
Bert
De Update van de Mediabox XL bij Ziggo is een DRAMA! Is zit al sinds december 2019!!!!!! met regelmatig een seconde stilstand beeld en geen geluid. Er is al 3x een monteur langs geweest en die kunnen niets vinden. Ook al 3x een nieuwe Mediabox XL gehad. Probleem blijft gewoon bestaan en Ziggo doet niets. Ik was allang overgestapt als dat niet zoveel voeten in de aarde heeft. Ziggo moet zich echt kapot schamen!! Eerst werd er beloofd dat alle XL boxen voor het einde van 2020 geupdate zouden zijn. Nu staat op de website 2021. Lekker makkelijk om er snel 21 van te maken.
RvS1962 wrote:De Update van de Mediabox XL bij Ziggo is een DRAMA! Is zit al sinds december 2019!!!!!! met regelmatig een seconde stilstand beeld en geen geluid. Er is al 3x een monteur langs geweest en die kunnen niets vinden. Ook al 3x een nieuwe Mediabox XL gehad. Probleem blijft gewoon bestaan en Ziggo doet niets. Ik was allang overgestapt als dat niet zoveel voeten in de aarde heeft. Ziggo moet zich echt kapot schamen!! Eerst werd er beloofd dat alle XL boxen voor het einde van 2020 geupdate zouden zijn. Nu staat op de website 2021. Lekker makkelijk om er snel 21 van te maken.
Als ik het zo lees zou ik ook nog aan de internet verbinding denken want alles wat je kijkt komt uit de cloud en niet meer van je harde schijf. Dit is alleen maar een suggestie van mij.
heb je het ook al eens aan de community gevraagd?
Succes,
Bert
De XL box is nog niet ge-update, dus werkt nog met de oude software. Dat is waarschijnlijk nog steeds het probleem
RvS1962 wrote:De Update van de Mediabox XL bij Ziggo is een DRAMA! Is zit al sinds december 2019!!!!!! met regelmatig een seconde stilstand beeld en geen geluid. Er is al 3x een monteur langs geweest en die kunnen niets vinden. Ook al 3x een nieuwe Mediabox XL gehad. Probleem blijft gewoon bestaan en Ziggo doet niets. Ik was allang overgestapt als dat niet zoveel voeten in de aarde heeft. Ziggo moet zich echt kapot schamen!! Eerst werd er beloofd dat alle XL boxen voor het einde van 2020 geupdate zouden zijn. Nu staat op de website 2021. Lekker makkelijk om er snel 21 van te maken.
kun je eens een foto maken van de achterkant van de mediabox xl
en een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) en splitter versterker
RvS1962 wrote:De XL box is nog niet ge-update, dus werkt nog met de oude software. Dat is waarschijnlijk nog steeds het probleem
hoe zit het nou
eerst zeg je De Update van de Mediabox XL bij Ziggo is een DRAMA! Is zit al sinds december 2019!!!!!! met regelmatig een seconde stilstand beeld en geen geluid
daarna zeg je ineens de XL box is nog niet ge-update,dus werkt nog met oude software
uit je eerste reactie lijkt het of je de nieuwe update met opname in de cloud al heb maar blijkbaar heb je de update nog niet dus he. je nog gewoon de oude software met opname op de harde schijf ?
Hoi @RvS1962,
Allereerst, welkom op onze Community. Wat rot dat je al zo ontzettend lang problemen ervaart met je diensten. Goed dat er monteurs langs geweest zijn en je mediabox al is omgewisseld maar je verwacht dan toch ook een oplossing na zoveel inzet!
Graag zoeken we dit tot op de bodem samen uit. Hiervoor kun je het beste een eigen topic starten zodat alles overzichtelijk blijft. We zien het nieuwe topic graag verschijnen samen met de foto's waar @anoniemforum hierboven om vraagt zodat we kunnen gaan voor de oplossing na al dat gedoe
Voor alle duidelijkheid, ik heb nog geen update gehad van de software voor de Mediabox XL. Maar ik verwacht van Ziggo dat ik voor ruim €70 per maand een foutloos werkend systeem heb. Internet geen problemen. Alleen de Mediabox XL blijft een probleem. Ik heb dus al 3x een monteur langs gehad. Alles is door gemeten en de signalen zijn goed. Ook al 3x een nieuwe XL box gehad. Regelmatig heb ik dus 1 seconde stilstaand beeld en geen geluid, daarna loopt het weer gewoon door. Inmiddels heb ik ook alle HDMI kabels voor de nieuwste generatie vervangen. Tevens heb ik op aanraden van Ziggo een keer gewisseld van HDMI poort op de TV. Maakt allemaal niets uit. Probleem blijft bestaan. Dit is dus al sinds december 2019. Nu hoopte ik dat door de software update deze problemen verleden tijd zouden zijn, maar dan kan dus wel even duren. Een Next box krijg ik niet, ondanks dat ik al jaren trouwe klant ben bij Ziggo. Alleen als ik een nog duurder pakket neem, daar heb ik dus geen zin in!
Overstappen zou kunnen naar KPN glasvezel wat inmiddels in onze wijk is aangelegd, maar dat is weer een heel gedoe en daar hoor en lees ik ook problemen.
Toch blijf ik van mening dat Ziggo niet correct omgaat met deze problematiek. Je betaalt genoeg voor je abonnement en je mag verwachten dat het probleemloos werkt toch?
Wie weet de oplossing?
kun je zoals al eerder gevraag een foto maken van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) en splitter versterker
RvS1962 wrote:
wat een slechte aansluiting niet gek dat het storingen geeft
gaan die kabels met blauwe cirkel erom het aop in? dat hoort zo niet
het is niet goed te zien waar kevels naar toe gaan maar het lijkt wel of vanaf de versterker kabels het aop in gaan
het lijkt mijn verstandig om een monteur een na de aansluiting te laten kijken en het allemaal goed te laten aansluiten
een moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.