1
Vraag
2
Reacties
Robert-1993

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox XL update

Hallo,

Ik heb een vraag over de Mediabox XL update, is er een mogelijkheid om deze eerder te krijgen? Ik heb namelijk nog de oude software.

Ik zit te twijfelen om over te stappen naar de Next mocht de XL nog steeds "traag" werken na de nieuwe update. 

Oplossing
24 Reacties 24
RvS1962

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Graag een monteur, die het een keer goed aansluit, zou fantastisch zijn:

** privégegevens verwijderd door moderator **

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10118Posts
  • 594Oplossingen
  • 2853Likes

dit is een openbaar klant helpt klant community het is tegen de huisregels om je postcode en huisnummer in het topic zelf te delen gezien je het niet meer kunt aanpassen heb ik het gerapporteerd zodat een moderator het aanpast

je kunt je postcode en huisnummer in je profiel zetten door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen daar kun je dan je postcode en huisnummer invullen zodat alleen medewerkers van ziggo het kunnen zien 

RvS1962

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Gisteren is de 4e monteur langs geweest. Heeft wederom wat aan de wandaansluiting veranderd. Echter dezelfde problemen blijven bestaan. Regelmatig blokken inbeeld en stilstaand beeld gedurende 1 seconde. Ik word er niet echt vrolijk van. Sinds december 2019 al aan het knoeien. Nu 4 monteurs langs gehad en 3x nieuwe XL box. Wanneer wordt het nu eens echt opgelost?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8180Posts
  • 2417Oplossingen
  • 4031Likes

Hoi @RvS1962

Knap balen dat het euvel blijft bestaan na meerdere monteurs en meerdere Mediaboxen XL. De binnenhuisinstallatie is van A tot Z nagelopen en ik zie dat de monteur in de werkbon heeft vermeld dat er niets mis is met het signaal. Als ik de werkbon bekijk dan zie ik dat de monteur ook de Mediabox Next met je heeft besproken. Dat klopt? En heb je er ook nog over nagedacht om je abonnement misschien te wijzigen naar een abonnement i.c.m de Mediabox Next? 

RvS1962

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Klopt de monteur heeft aan gegeven dat ik eigenlijk wel in aanmerking kom voor een Next box, zeker gezien de problemen sinds december 2019! Ik vind dat ik met mijn huidige complete pakket recht op om een goed werkend systeem, daarvoor moet ik niet gedwongen worden om naar een duurder (Max) pakket over te stappen. Dit wordt nu intern bij Ziggo besproken. Ik wacht nu dus eerst op deze uitslag. Het probleem zit bij Ziggo en bij de XL box, niet bij mijn aansluitingen  of kabels. Ziggo moet met een definitieve oplossing komen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic