1
Vraag
2
Reacties
Johninthebox

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox XL temperatuur

Beste moderators, eigenlijk herhaalt zich de vraag zoals een aantal mij voor gingen: Media box XL wordt te heet en schakelt steeds uit. Stofzuiger er overheen gehouden, stofvrij gemaakt. op blokjes gezet zodat de warmte weg kon. Maar na afkoelen doet hij het nog een half uur, daarna schakelt hij weer uit. Dit gebeurt keer op keer. Ik heb er nog een extra ventilator uit een oude pc naast gezet, maar dat helpt uiteindelijk ook niet.

Mijn collega had het zelfde probleem. Uiteindelijk heeft hij een Mini Next gekregen. Die gaf aanvankelijk wat aansluiting haperingen, maar nu is hij heel tevreden.

Kan dat voor mij ook de oplossing zijn?

Mvg, John

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Johninthebox
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi lotte,

 

Dank je wel! Wat een service. Na installatie laat ik weten hoe de mini werkt. (zonder hitte 🙂  )

Fijne dag.

Mvg John

Bekijk in context

5 Reacties 5
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een moderator komt binnenkort langs dit topic om je probleem zo mogelijk op te lossen.

Johninthebox
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank je.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Johninthebox, dan is het zeker tijd voor een nieuwe box. Ik stuur de mediabox Next mini naar je toe, deze heb je binnen 2-3 dagen in huis. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail van ons.

Johninthebox
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi lotte,

 

Dank je wel! Wat een service. Na installatie laat ik weten hoe de mini werkt. (zonder hitte 🙂  )

Fijne dag.

Mvg John

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Johninthebox Super, wij zijn benieuwd 😄 Ik wens jou ook een hele fijne dag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic