1
Vraag
2
Reacties
ChantalVelderma

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox XL te warm

Goedemiddag, 

 

Sinds 3 dagen heb ik mijn mediabox XL uit moeten zetten. Ik krijg ca elke 10-20 minuten een melding dat de Mediabox XL te warm wordt.

 

Ik heb alles al geprobeerd, hij is stofvrij, staat vrij en met voldoende lucht ruimte. Zo stond ie ook altijd al.

Het apparaat wordt echt loeiheet en koelt pas af als ik de stekker eruit haal. 

Wie heeft oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @ChantalVelderma
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Oei, het is zeker niet goed als jouw Mediabox XL loeiheet wordt. Vermoedelijk is de ventilator in de mediabox kapot. De enige oplossing is dan om jouw Mediabox XL ook om te ruilen. 

We kunnen in dit geval 2 dingen doen, namelijk:
1. Jouw Mediabox XL omruilen voor een vervangende Mediabox XL
2. Jouw huidige abonnement (TV Complete en Internet Complete zonder bellen) aanpassen naar ditzelfde pakket maar dan met de Mediabox Next. De prijs en voorwaarden van je abonnement blijven hierbij ongewijzigd.

Laat je mij weten wat jouw voorkeur heeft? Dan zet ik het direct in gang, zodat je zo snel mogelijk de nieuwe mediabox in huis hebt! 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
tjhslangen

Level 10
  • 418Posts
  • 25Oplossingen
  • 204Likes

Box is kapot. Als hij idd fan alarm aangeeft. Een mod kan je een nieuwe sturen of je een next aanbieden. Zou van het laatste gebruik maken.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Bij TV Start kun je een Next mini krijgen en bij TV Complete en Max een Next zonder bijkomende kosten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @ChantalVelderma
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Oei, het is zeker niet goed als jouw Mediabox XL loeiheet wordt. Vermoedelijk is de ventilator in de mediabox kapot. De enige oplossing is dan om jouw Mediabox XL ook om te ruilen. 

We kunnen in dit geval 2 dingen doen, namelijk:
1. Jouw Mediabox XL omruilen voor een vervangende Mediabox XL
2. Jouw huidige abonnement (TV Complete en Internet Complete zonder bellen) aanpassen naar ditzelfde pakket maar dan met de Mediabox Next. De prijs en voorwaarden van je abonnement blijven hierbij ongewijzigd.

Laat je mij weten wat jouw voorkeur heeft? Dan zet ik het direct in gang, zodat je zo snel mogelijk de nieuwe mediabox in huis hebt! 🙂

ChantalVelderma
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedenavond, 

 

Ah, fijn dat 't probleem duidelijk is.

Graag zou ik gebruik maken van optie 2.

 

Bedankt! 

 

Groetjes Chantal

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@ChantalVelderma Is bij deze voor je geregeld! Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en Post NL zal spoedig jouw Mediabox Next bezorgen! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic